سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه ویژه به حفظ فضای سبز و تمیزی شهر در اوج گرمای هوا

شهردار کازرون گفت: فضای سبز و تمیزی سطح شهر ۲ شاخصه مهم است که در ارزیابی توانمندی مدیریت شهری مورد توجه قرار می‌گیرد.

رضا نوذری شهردار کازرون در جلسه شورای مدیریت بحران شهرداری اظهار کرد: فضای سبز و تمیزی سطح شهر ۲ شاخصه مهم است که در توانمندی مدیریت شهری مورد توجه قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اوج گرما در این چند روز، گفت: فضای سبز امانتی در دست ماست، که باید با حفظ و نگهداری از آن به عنوان میراثی برای آیندگان به یادگار بماند.

 شهردار کازرون با بیان اینکه درخت، موجودی زنده است که به صورت مداوم باید به آن رسیدگی شود، افزود: در این اوج گرما ما باید تلاشمان را مضاعف‌تر کنیم و اگر در این چند روز که گرما به اوج خودش رسیده کوتاهی شود حاصل سال‌ها تلاش مجموعه شهرداری هدر می‌رود که جبران آن به سختی صورت می‌گیرد.

نوذری، از مردم درخواست کرد با توجه به گرمای کم سابقه هوا در آبیاری درختان مقابل منازل و ملک تجاری خود شهرداری را در حفظ و نگهداری فضای سبز یاری کنند.

شهروندان برای جمع آوری سگ‌های بلاصاحب با شهرداری همکاری کنند

او به معضل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: معضل سگ‌های بلاصاحب، معضل همه شهرهاست که باید جمع آوری شوند، برخی شهروندان از جمع آوری سگ‌های بلاصاحب ممانعت می‌کنند و برخی دیگر از شهروندان با غذا دادن به سگ‌ها باعث گسترش حضور سگ‌ها در سطح شهر می‌شوند.

شهردار کازرون بیان کرد: در این رابطه از شهروندان انتظار همکاری داریم که به منظور حفظ بهداشت خودشان با شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشند.

او، همچنین از واحد خدمات شهری شهرداری خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری تب دنگی، تنظیف جداول سطح شهر و معابر و جمع آوری نخاله‌ها را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار دهند. 

 محمدعلی برزویی معاون خدمات شهری شهرداری کازرون نیز بر سلامت کارگران در این فصل با فراهم کردن کلاه و لباس‌های مخصوص فصل گرما، اجرای اصولی آبیاری فضای سبز و جمع آوری لاستیک‌های فرسوده سطح شهر جهت جلوگیری از بیماری تب دنگی تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.