معاون خدمات شهری گفت: با مشارکت نیروی‌های شهرداری سطح معابر شیراز از سیلاب پاکسازی شد.

پاکسازی معابر شیراز از سیلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا محمدحسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بیان کرد: با توجه به بارش شدید باران در شیراز و مشکلاتی از جمله آبگرفتگی و گل و لای ناشی از بارندگی شدید و روانه شدن آب در سطح معابر با دستور شهردار  در کمترین زمان و با همکاری نیرو‌های شهرداری بیشتر معابر شهر شیراز پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: تمام نیرو‌های شهرداری مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبزشهری، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی در حال خدمات رسانی در سطح شهر هستند که در حال حاضر بیشتر خیابان‌ها و معابر اصلی پاکسازی شده است.

حسن پور ادامه داد: نیرو‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در تلاش هستند تا تمام فضای سبز سطح شهر را که بر اثر بارش باران و سیلاب تخریب شده است، بهسازی و کاشت گل‌ها را  به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: با توجه به ضرورت ارائه خدمات در نقاط مختلف سطح شهر و فراهم کردن تسهیلات لازم برای برطرف کردن مشکل عبور و مرور وسایط نقلیه و عابران، ابتدا اولویت در معابر اصلی شهر و پس از آن کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: نیرو‌های پسماند نیز بلافاصله اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی را به منظور خدمات رسانی ، تسهیل در عبور و مرور و حفظ پاکیزگی شهر و شهروندان در نقاط مختلف انجام داده اند به گونه‌ای که در بیشتر خیابان‌ها و کوچه‌ها پاکسازی و نظافت به پایان رسیده است.

حسن پور اظهار کرد: نیرو‌های آتش نشانی نیز آمادگی کامل را برای ارائه خدمت به شهروندان دارند و از ابتدای بارندگی در سطح شهر به صورت ۲۴ ساعته حضور داشتند و شهروندان در صورت نیاز به آتش نشانی می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در تشریح سایر اقدامات انجام شده، پرسنل خدمات شهری تاکید کرد: جمع آوری زباله، و نخاله‌ها از سطح شهر، جمع آوری شاخه و برگ درختان شکسته شده و رفع آبگرفتگی جدول‌های شهری از اقداماتی است که نیرو‌های شهرداری در ۲۴ ساعته گذشته انجام داده است.

وی گفت: میزان بارندگی اخیر در شهرک گلستان ۱۷۵ میلی متر، ایستگاه میدان گل سرخ در شرق شیراز ۷۵ میلی متر گزارش شده که با توجه به شدت بارش باران سطح خیابان‌ها و معابر دچار آبگرفتگی شد.

حسن پور بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه مشکل در معابر و کوچه ها، می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و مشخصات مکان مورد نظر را اعلام کنند تا نیرو‌های خدمات شهری با حضور در محل اقدامات لازم را برای رفع مشکل ایجاد شده، انجام دهند.

انتهای پیام/ت

پاکسازی  سطح معابر شیراز از سیلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.