سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازماندهی ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از سازماندهی ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی در تابستان امسال خبر داد.

سعادت صالح‌نیا با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۶۰۰ دانشجو در سطح استان فعال بوده‌اند، گفت: پویش عهد خدمت، لبخند ایران و عهد نوروز سه برنامه جهادی و کشوری برای شاداب‌سازی مناطق محروم و همچنین مدارس و دانشگاه‌ها است. 
 
صالح‌نیا با بیان اینکه ایران دارای دانشجویان خلاق و با ایمانی است، اظهار کرد: پویش عهد نوروز که در ایام نوروزی و ماه رمضان در شهر یاسوج برگزار شد، شاهد حضور دانشجویان جهادی و تلاش آنها در این مسیر بودیم. 
 
وی با اشاره به اینکه تابستان امسال ۲۷۰ دانشجو در قالب ۲۰ گروه جهادی سازماندهی شده‌اند، تصریح کرد: این تیم‌ها به شهرستان‌ها اعزام و فعالیت‌های جهادی مانند رنگ‌آمیزی، ساختار شهری، کمک کردن به زیرساخت‌های مدرسه و همچنین ترمیم و بازسازی‌ها را انجام می‌دهند. 
 
صالح‌نیا با بیان اینکه اولین گروه جهادی، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور یاسوج بودند که به شهرستان بهمئی اعزام شدند، خاطر نشان کرد: قرار است در هفته جاری دانشجویان جهادی دانشگاه دولتی یاسوج به بخش زیلایی و دانشجویان دانشگاه آزاد به شهرستان چرام اعزام و فعالیت‌های خود را شروع کنند. 
 
رئیس بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجویان عراقی در دانشگاه یاسوج در حال تحصیل هستند تصریح کرد: سال گذشته شاهد حضور پررنگ دانشجویان عراقی در گروه‌های جهادی بودیم و امسال نیز تعداد این دانشجویان افزایش پیدا کرده است. 
 
صالح‌نیا با اشاره به اینکه رسالت ما تربیت است، خاطر نشان کرد: قرار است با همراهی تیم‌های جهادی فرهنگ و شیوه زندگی خوب را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم؛ زیرا حضور نوجوانان در کنار گروه‌های جهادی باعث فرهنگ‌سازی و روحیه جهادی بین آنها می‌شود. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.