سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیابان‌های بافت تاریخی قزوین امکان تعریض ندارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بافت تاریخی خیابان امام و خیابان‌های اطراف این بافت، تاریخی است و امکان تعریض ندارد و شهروندان باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در برنامه روی خط باشید رادیو قزوین گفت: بافت تاریخی خیابان امام و خیابان‌های اطراف این بافت، تاریخی است و امکان تعریض ندارد و شهروندان باید از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند. به همین منظور در حال تجمع نظرات ساکنان و کسبه هستیم تا محدودیت در این خیابان‌ها اعمال شود. در هسته مرکزی شهر اولویت با اتوبوس تاکسی و عابر است و باید از تعداد خودرو کاسته شود. شهروندان در خصوص خدمات داخل اتوبوس‌ها می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

عرشیان افزود: روز‌های دوشنبه ساعت ۲ بعد از ظهر جلسه شورای انضباطی برگزار میشود و شهروندان اگر مشکلی یا تشویق دارند به صورت مکتوب ارائه کنند. در خصوص سامانه پرداخت الکترونیک دوبار مناقصه کردیم و پرداخت نقدی حذف میشود و با انجام تشریفات لازم این سامانه جدید جایگزین می‌شود.

طاهری بشارت مدیر سازمان حمل و نقل محمدیه و مهرگان نیز در این برنامه گفت: قبل از راه اندازی پارک سوار انتظار مسافر‌ها ۳۵ دقیقه بود و زمان داخل به دو بخش تقسیم شده و این زمان انتظار را به ۱۶ دقیقه رسانده است. روزانه ۱۰ هزار جا به جایی مسافر داریم.۵۵ ایستگاه داریم و ساعت حرکت را اطلاع رسانی کردیم. اتوبوس‌های ما فرسوده هستند و این باعث رنج مردم شده و در مرحله انعقاد قرارداد برای دریافت ۵ دستگاه اتوبوس هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.