سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ ملک مازاد دولتی شناسایی شد + فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هدفگذاری ما برای امسال شناسایی ۴ هزار ملک مازاد است.

ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: مولدسازی یک ارزش مستقیم دارد که باید تبدیل به ریال شود و یک ارزش غیر مستقیم دارد که املاک بلاتکلیف شناسایی، مستند و ارزش افزایی می‌شوند به اقتصاد شهری ارزش اضافه می‌کنند و رونق اشتغال، اقتصاد، فضای کسب و کار را ایجاد می‌کنند و خیلی از پیامد‌های مختلف را به لحاظ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی دارند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در کنار تمام موارد مطرح شده نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ ملک مازاد شناسایی و فعلا تا به امروز نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان ارزش افزایی شده و این روند ادامه دارد از این بین ما بانک‌ها، استان‌ها و شرکت‌های دولتی را داریم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی بیان کرد: امسال در قانون بودجه نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان عواید حاصل از فروش یا تبدیل منابع برای پروژه‌ها دیده شده که این موضوع را دنبال می‌کنیم هدفگذاری ما برای امسال شناسایی ۴ هزار ملک مازاد است و باید مورد ارزش افزودگی، قیمت‌گذاری، فروش و نهایتا تقریب به پروژه‌های نیمه تمام قرار بگیرند.

او می‌گوید: عملکرد مولدسازی در سال ۱۴۰۲ از محل عملکرد بانک‌ها، سازمان ملی زمین و مسکن و در کل نزدیک ۵۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.