سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی اماکن ورزشی پیرحدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت : مجموعا برای نوسازی اماکن ورزشی پیر کرمانشاه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

بهمن اختیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت برخی از پروژه‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه، گفت : یکی از مهمترین این پروژه‌ها، دیواره سنگنوردی کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی آزادی است که تابستان سال ۱۳۹۸ عملیات احداث آن شروع شد. 

وی افزود: تاکنون بخشی از این پروژه شامل نصب سه دیواره سرعت، بولدرنیگ و سختی مسیر اجرایی شده، اما بخش مهمی از کار یعنی مسقف کردن پروژه باقی مانده است. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون حدود دو میلیارد تومان برای این پروژه صرف شده، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کرده که در مرحله انجام فرآیند‌های واگذاری آن به پیمانکار بخش خصوصی هستیم. 

وی از آغاز عملیات اجرایی تعدادی زمین چمن ورزشی در شهرستان کرمانشاه خبرداد و گفت: مجموعا پنج زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه با صرف حدود پنج میلیارد تومان اعتبار احداث خواهد شد. 

به گفته این مسئول، روستای قزانچی، روستا‌های چقاگینو و قمشه تپه ماهیدشت و روستا‌های علی آباد و هجوم آباد در بیلوار پنج روستایی هستند که صاحب زمین چمن مصنوعی خواهند شد. 

اختیاری با بیان اینکه امسال حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات تعمیر و مرمت سالن‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان صرف می‌شود، عنوان کرد: بخشی از این اعتبارات صرف مرمت سالن‌های ورزشی شهر کرمانشاه خواهد شد. 

وی یادآور شد: در سطح شهرستان کرمانشاه حدود یازده مجموعه ورزشی وجود دارد که اکثر زیرساخت‌های آنها به علت قدیمی بودن فرسوده شده و نیاز است کاملا بازسازی و یا تعمیر شوند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: مجموعا برای نوسازی اماکن ورزشی پیر کرمانشاه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، اما باتوجه به اینکه منابع ما محدود است، تعمیر و نوسازی اماکن ورزشی را براساس اولویت بندی انجام می‌دهیم. 

وی تاکید کرد: از طرفی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت ماده ۸۸ و کمک بخش خصوصی بتوانیم بیشتر زیرساخت‌های خود را نوسازی کنیم، کما اینکه این تجربه در خصوص استخر‌های قدیمی جانبازان و شهید اشرفی اصفهانی وجود دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.