سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هو شدن کاروان ورزشی صهیونیست‌ها در مراسم افتتاحیه المپیک + فیلم

تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک پاریس برای نشان دادن اعتراض خود کاروان رژیم صهیونیستی را حین عبور از رودخانه سن هو کردند.

در حالی که مراسم افتتاحیه المپیک پاریس آغاز شده و کاروان‌های ورزشی در حال عبور از رودخانه سن هستند، تصاویر نشان می‌دهد مردم کاروان  صهیونیست را هنگام عبور از رودخانه هو می‌کنند.

به گزارش نیویورک پست، تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک با این اقدام اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های رژیم صهیونیستی نشان دادند. 

پیش از این نیز بسیاری از هواداران فلسطین در سراسر جهان اعتراض خود را به حضور تیم رژیم صهیونیستی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ابراز کرده بودند. اما در حالی که جنگ ۹ ماهه رژیم صهیونیستی علیه غزه ادامه دارد و تا کنون سبب شهادت نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی شده، این رژیم از حضور در المپیک تابستانی فرانسه منع نشد. 

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد ساعاتی پیش درخواست کرد در طول بازی‌های المپیک آتش‌بس بین‌المللی برقرار شود و همه طرف‌ها سلاح‌های خود را کنار بگذارند. در همین حال رژیم اشغالگر که پیش از این نیز دستورات دادگاه لاهه و شورای امنیت در خصوص غزه را نادیده گرفته، به حملات خود در سراسر نوار محاصره شده ادامه می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
هبوط
۲۱:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
هووووووووو
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
ان شاء الله در همه بازی هاشون ببازند یا اینکه هیچ ورزشکاری حاضر نباشه باهاشون رقابت کنه
آشتیانی
۱۲:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
چه دنیای عجیبی است دو سال پیش آنها برای فوت یک خانم در ایران، سنگین ترین فشار ها را بر ما وارد کردند. ولی الآن برای کشتار چهل هزار غیر نظامی در طول نه ماه حتی کوچک ترین جریمه ای در نظر نمی‌گیرند..؟!
طرفداران جنبش زاعش چشم امیدشان به اینها بود...
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
چرا اسرائیل از بازی های المپیک حذف نشده مرگ بر جنایتکاران غاصب صهیونیست
چ.ک
۱۳:۴۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر صهیونیست
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
چقدر از باورها و مواردی که باعث تشکیل المپیک شــد ( دوری از جنگ و وحدت ملل و ..) دور شدن این غربیها همانطور که روسیه و بلاروس منع شدن از حضور در این برنامه های ورزشی صهیــون نسل کش اشغالگر هم باید منع می شد
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
معمولا این مراسم افتتاحیه تو استادیوم برگزار میشد ولی احتمالا بخاطر تاثیر منفی اسرائیل بر اذهان مردم دنیا ممکن بود ابراز احساسات مردم خیلی شدید باشه برای همین تو رودخانه سن این مراسم احرا شد
ایرانی??
۰۰:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل کودک کش،انشالله ریشتون بسوزه