سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکیان: من نماینده مردم شده‌ام و باید به آنچه که گفته‌ام صادقانه عمل کنم

رئیس‌جمهور منتخب گفت: تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود در جریان رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: اگر اکنون مردم ایران نباشند و همه دست به دست هم ندهیم و برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و این را نپذیریم که باید از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم، شعار‌هایی که داده‌ایم همه‌اش باد هوا خواهد شد.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تاکید کرد: ما یک جناح و دسته نبودیم بلکه به اینکه یک جناح و دسته باشیم معترض بودیم؛ ما می‌گفتیم «همه ایران»؛ ما وظیفه داریم که برای ایران و برای همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند بر اساس انصاف و عدالت برخورد کنیم. 

پزشکیان با تاکید بر اینکه جنگ و جهاد اکبر مبارزه با منیت و نفس است، ادامه داد: همه دعوا‌هایی که الان میان مسئولان وجود دارد و ممکن است بین ما نیز به وجود بیاید برای این است که من خودم را برتر از دیگران احساس و تصور کنم که بهتر از دیگران هستم و این چیزی است که ممکن است من را گول بزند و تصوری در من ایجاد کند که من کسی شده‌ام. این در حالیست که من نماینده مردم شده‌ام و باید به آنچه که گفته‌ام صادقانه عمل کنم و مردم باید کمک کنند که این مسیر را طی کنند. خواهش می‌کنم که بیشتر از این از من تعریف نکنید چرا که به پیر و پیغمبر اینگونه نیست و من نیز مانند مردم هستم و امروز فرصتی پیش آمده و اتفاقی افتاده است که مردم به من اعتماد کرده‌اند و در این جایگاه قرار گرفتم.

وی خطاب به مردم و هواداران خود گفت: تلاش نکنید که من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم؛ چراکه تمام پیامبران و امامان برای برپایی حق میان مردم آمده‌اند.

رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: باید به یکدیگر کمک کنیم، دست به دست هم بدهیم و تلاش کنیم تا در ابتدا بفهمیم در چه وضعیتی قرار داریم؛ اگر توقع را خیلی بالا ببریم، ناراحت و معترض می‌شویم که چرا آنچه که می‌خواستیم محقق نشد؛ ما در ابتدا باید بدانیم که چه داشته‌ایم و داریم و انتظار داریم که کدام توقعات برآورده شود. آیا می‌توانیم با داشته‌های موجود همه خواسته‌ها را اجرایی کنیم؟ 

پزشکیان ادامه داد: آنچه که امروز داریم مشکلات اقتصادی، تحریم، اختلافات قومیتی، جنسیتی و سایر مشکلات است؛ در ابتدا باید این مشکلات را برطرف کنیم و دست به دست هم دهیم و بر اساس داشته‌های خود طرحی نو دراندازیم و کار دیگری انجام دهیم و رفتار دیگری ایجاد کنیم. 

وی تصریح کرد: من به عنوان یک فرد با تمام وجود شبانه‌روز تلاش خواهم کرد به مردم، کشور و باور و اعتقادمان خدمت کنم و تلاش خواهم کرد جز عدالت و انصاف کار دیگری نکنم و برای این عدالت و انصاف نیز لاجرم به اصلاحات نیاز داریم. من نمی‌فهمم با چه کسی مخالف هستم بلکه معتقدم که باید رفتار و نگاه‌مان را اصلاح کنیم و نوع تخصیص منابع، سمت‌ها و قدرت‌ها و همه آن چیزی که هست را تغییر دهیم و این به اصلاحات نیاز دارد. 

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: معتقدم که اگر دست به دست هم دهیم و انصاف و حق را مراعات کنیم و به نخبگان، توانمندان، تولید کنندگان، کارخانه داران و همه آنهایی که بلدند کاری بکنند، میدان بازی بدهیم و حق را به حق‌دار بدهیم، ایرانی قادر است که عزت و سربلندی را دوباره به خاک این سرزمین برگرداند و باید کاری کنیم که این اتفاق بیفتد. چه در داخل و چه در خارج باید تلاش کنیم که از حق و حقیقت دفاع کنیم و ان شاءالله با کمک مردم این راه را طی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اگر هم در این مسیر اشتباه کردیم که حتماً ممکن است اشتباه کنیم، حتما به من بگویید. ممکن است اشتباهات بسیاری داشته باشیم؛ آنهایی که دوست من هستند و به من بیشتر نزدیکند و آنهایی که به من می‌رسند، می‌توانند حرف بزنند حتماً در جایی که اشتباه می‌کنیم و می‌خواهیم از حق عدول کنیم و در حال را رعایت نکردن انصاف هستیم، به من گوشزد کنید.

پزشکیان گفت: باید بپذیریم و می‌پذیریم که اگر حضور مقام معظم رهبری نبود این اتفاقات شکل نمی‌گرفت و این آگاهی و درایت رهبری بود که اجازه نداد عده‌ای همچنان مداخله کنند و نگذارند این صحنه‌ها به وجود بیاید.

وی گفت: ‌باور کنید من وقتی می‌بینم که خواهران و برادران و جوانان و سالمندان با شوق و عشق از من تجلیل می‌کند، بر جانم لرزه می‌افتد؛ چرا که ما باید جوابگو باشیم و نباید امید مردم را به ناامیدی تبدیل کنیم. ما نباید کاری کنیم که آنها احساس کنند ما هم به آنها دروغ گفتیم. ما دروغ نخواهیم گفت بلکه صادق خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد که با تمام وجود برای ایران‌مان و کشورمان صادقانه خدمت کنیم و حتماً بر اساس علم و آگاهی و دانایی این راه را خواهیم رفت. من از همه مردم ایران اعم از قومیت‌های مختلف کشور تشکر می‌کنم و قدردانم و امیدوارم که شرمنده مردم و نسل آینده نباشم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
یکی از مطالبات به حق مردم اخراج افغانی هاست لطفاً بی تفاوت نباشید
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
شما رییس جمهور این کشور شدی وظایف خودت رو انجام بده و به وعده هایی که به مردم ایران دادی عمل کن. مشکلات اقتصادی و معشیت مردم رو درست کن اول
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
امروز شنبه 6 مرداد ماه سال 1403 هست که 4 ماه و 6 روز از سال 1403 گذشت که متأسفانه هنوز هم تکلیف همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مخشص، معلوم و روشن نیست چرا؟ دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ادب
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه در کشورما قانون و عدالت وجود ندارد که مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند و هم مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران را محاکمه کند. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
مخابرات یکی از ضعیف ترین شرکت‌های ایران شده است
۰۹:۲۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مخابرات یکی از ضعیف ترین شرکت‌های ایران شده است
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
نارضایی بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون از بی‌عدالتی مدیران و مسئولان و نمایندگان مجلس است
عملکرد دولت متأسفانه که از سال ۱۴۰۰ تاکنون به نفع بازنشستگان شرکت مخابرات نبوده است
عملکرد مجلس شورای اسلامی متأسفانه که از سال ۱۴۰۰ تاکنون به نفع بازنشستگان شرکت مخابرات نبوده است
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
متأسفانه عملکرد دولت سیزدهم سود سهام ها شرکت مخابرات ایران را به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۰۹:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که در سال 1394 حدود 2000 نفر از کارکنان رسمی شرکت مخابرات از شعبه 13 تأمین اجتماعی که بدون رای دیوان عدالت اداری با سختی کار بازنشسته شدند.
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
بازنشسته محترم مخابرات چند تجمع دوشنبه شرکت کند، تا حقش را بگیرد؟
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مشکلات بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۰۰ درصد فقط به خاطر بی مدیریتی، بی نظارتی و بی نظمی مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دولت و مجلس بوده است
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
بخش زیادی از دارایی‌های ایران در سایر کشورها آزاد شد هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
متعهد به تمامی کشور نه حداقل اصلاح طلب
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
بمب هسته ای حق مسلم ماست
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
نظام همترازی حقوق را انجام بدین
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
انشاء الله طبق گفته خود ایشان افزایش حقوق کارمندان مطابق تورم یعنی 50 درصد انجام میشه.
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
خدا کنه که واقعیت باشه
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
شعار نده عمل کن .
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
اخراج افغانی ها از ایران مطالبه مردم
وجود ناامنی
وجود بی عفتی
وجود فساد و فحشا
وجود بیکاری جوانان ایرانی
اخراج افغانی ها مطالبه مردم هست و خواهد بود
اگر اخراج نمی کنید مرز را باز کنید ما مردم از ایران برویم
حسنی
۲۳:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
مردم پزشکیان را پزشکیان می‌بینند مگر اینکه اصلاح طلبان از تو بت بسازند برای منافع خودشان
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
این مدت بهتر بود سفر داستانی می رفتید تا از نزدیک با مشکلات مردم و کشور آشنا می شدید قطعا در انتخاب کابینه تاثیر گذار بود..
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام آقای دکتر انتخاب عباس آخوندی کل کابینه را زیر سوال می برد من خودم و خانواده ام به شما رای دادیم نه آقای ظریف
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
چه وعده ای دادی همش مطالب مهم قرآنی و نهج البلاغه بود و بحث های جدل انتخاباتی و برجام و رفع تحریم ها و فروش ارزان نفت و.... که روحانی هشت سال نتونست عملا کاری انجام بدهد.
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
خوب عمل کن پس چرا کارو دادی دست دیگران!
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
چرا در مورد بنزین صحبت می کنید ؟ مگر در انتخابات وعده ندادید که بنزین را گران نمی کنید !!!؟؟؟؟
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
فقط حرف وقتی عمل کردی بعد بیا حرف بزن من نماینده مردم وازاین قبیل حرفا خیلیا هم قبل تر توگفتن یکیش روحانی
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
جنگ رو با بیست ساله ها بردیم اما اقتصاد رو با شصت ساله ها باختیم..اونجا که گفتیم مدیریت کشور رو بسپارید به جوانان گفتن مگه کشور داری بچه بازی اما خودشون با کفن دارن هنوز اقتصاد رو له میکنن
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال 1401 تاکنون چه خواهد شد؟ حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
Hadi
۲۱:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
بدون برنامه هیچ کاری نمیشه کرد
اونی که برنامه داشت،مرحله قبل حذف شد متأسفانه
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام درمورد معیشت بازنشستگان وهمسان سازی حقوق هم مد نطر قرار گیرد
بازنشسته تأمین اجتماعی
۲۱:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود

جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین

باسلام

در این مدت 5 ماه و 5 روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
شما به خودتون افتخار می کردید که به مردم قول ندادید حالا دارید ا ز چی حرف می زنید ؟؟؟
بمانی
۲۰:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام
بمب هسته‌ای مبخواهیم..
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
رفع فیلترینگ یکی از اون قولها بود با تمام قدرت حتی با قطع بودجه و حقوق فیلترکنندگان رفع فیلترینگ کن
حتی اسامی افرادی که به فیلترینگ رای دادن اعلام کن تا مردم به خدمتشون برسن
حجت
۱۹:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
به جای قرآن و نهج‌البلاغه خواندن برو وزیر انتخاب کن اگه تو رئیس‌جمهوری. وگرنه .....
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
هنوز ریس جمهور نیومده برق کم اومد دارند کار شکنی میکنند
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مطابق گفته های ایشان در مناظرات انتخاباتی، همانگی دریافتی کارمندان با قیمت اقلام در دستور کار دولت باشد
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
ان شالله موفق باشی
به راه مولا علی ادامه بده
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
واقعیت داره جانم جانم این که غصه نداره یا میشه یا نمیشه اصلا خودشو ناراحت نکن فقط بخدا توکل کن از بنده خدا هیچ توقعی نداشته باش
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
برنامه چی داری ؟
ما باید اختلافات را کنار بگذاریم
چی؟
ما باید اختلافات را کنار بگذاریم
کجا ؟
ما باید اختلافات را کنار بگذاریم
کی؟
ما باید اختلافات را کنار بگذاریم ....
Bm20
۱۹:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام .
احسنت آقای پزشکیان.. اما
به عمل کار برآید
به سخن رانی نیست
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
زیاد حرف میزنی،انتخابات تموم شده
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
شما که گفتید وعده خاصی ندادی
پس به هیچ چیزی هم قرار نیست عمل کنید
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
خواهشا به هماهنگ سازی حقوق کارکنان بعنوان یک نماد رعایت عدالت اقدام شود.
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
تولید برق هسته ای رو افزایش بدید
حسین
۲۳:۲۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
چشم