سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توسعه ایستگاه راه آهن شهید مطهری در حوالی مشهد به بهره برداری رسید

طرح توسعه ایستگاه راه آهن شهید مطهری مشهد با هدف افزایش ظرفیت حمل و نقلی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ایران به بهره برداری رسید.

مصطفی نصیری مدیرکل راه آهن خراسان گفت: این طرح شامل توسعه خطوط ریلی ایستگاه از ۱۴ خط به ۲۵ خط شامل ۱۰ خط قبول و اعزام، هفت خط تخلیه و بارگیری و هشت خط مانوری و پارکینگ واگن می‌شود.

او افزود: توسعه سیستم علائم الکتریکی خطوط ایستگاه متناسب با افزایش خطوط، احداث سه سکوی تخلیه و بارگیری با طول ۴۵۰ و عرض ۱۷ متر، ساخت خط تخلیه و بارگیری برای بار‌های بدون نیاز به سکو، ساخت سه هزار متر مربع انبار کالا و رساندن مساحت انبار‌های موجود به هفت هزار مترمربع از دیگر بخش‌های این طرح است.

مدیرکل راه آهن خراسان ادامه داد: احداث ساختمان خدمات حمل و نقل بین الملل برای تسهیل ارائه خدمات توسط دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل بین الملل به متراژ هزار و ۸۰۰ مترمربع، افزایش سیستم روشنایی محوطه ایستگاه متناسب با افزایش خطوط و سکو‌ها از دیگر بخش‌های این طرح است.

نصیری اجرای پروژه آبرسانی از شبکه آب روستایی به طول چهار کیلومتر برای تامین آب شرب و بهداشتی ایستگاه، استقرار گمرک برای ارائه خدمات گمرکی به کالا‌های بارگیری شده از مبدا ایستگاه شهید مطهری ۱۰، تصویب ایستگاه شهید مطهری به عنوان دهکده لجستیک مشهد در ستاد لجستیک را از دیگر بخش‌های این طرح برشمرد.

او تصریح کرد: هزینه به روز شده سرمایه گذاری در طرح توسعه ایستگاه راه آهن شهید مطهری سه هزار میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها: راه آهن ، بهره برداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.