سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سوگواره هنری آئینی «تکیه ملت» در ورزشگاه شهید شیرودی

سوگواره هنری آئینی تکیه ملت به همت جشنواره مردمی آرمان از ۱۳ مرداد تا ۲۶ مرداد در محل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

 سوگواره هنری آئینی تکیه ملت به همت جشنواره مردمی آرمان با هدف ادای احترام و ارادت هنرمندان نوجوان به ساحت حضرت سیدالشهدا از ۱۳ مرداد تا ۲۶ مرداد از ساعت ۱۷ در محل ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

در این سوگواره رقابتی جذابی بین نوجوانان دختر و پسر ۱۰ تا ۱۸ سال در رشته‌های متنوع برگزار خواهد شد.

رشته‌های این سوگواره شامل ابتهال خوانی، چهارپایه خوانی، مرثیه، روضه، شور، نوحه، زمینه، تعزیه و شبیه خوانی، پرده خوانی، اجرای روایت واقعه نوا‌های ماندگار، شعر و سرود آئینی، تولیدات ویژه خادم الرضا است.

همچنین رقابت در رشته‌های هنری دیگری مانند عکاسی با موبایل، کمیک استریپ، نقاشی، نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی، طراحی لباس و طراحی با هوش مصنوعی در این جشنواره انجام خواهد شد.

علاوه بر برگزاری مسابقات در جشنواره تکیه ملت بخش‌هایی نظیر استعدادیابی، روضه خانوادگی، موکب‌های پذیرایی، نمایشگاه محصولات کودک و نوجوان، غرفه آموزش، نمایش عروسکی، رادیو نمایش و کنسرت نمایش ارکستر سمفونیک نیز برای بهره‌مندی مخاطبان آماده سازی شده است.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مردمی آرمان به نشانی https://armanjashnvareh.com مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.