سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فراجا:

نقشه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شد

جانشین فراجا گفت: نقشه‌های دشمن از یک سال گذشته تاکنون یکی پس از دیگری با میدان داری کارکنان فراجا آشکار و خنثی شد.

سردار قاسم رضایی جانشین فراجا در مراسم صبحگاه کارکنان انتظامی استان قزوین گفت: امسال از لحظه تحویل سال تاکنون نیرو‌های فراجا آرامش و امنیت را به مردم تقدیم کرده اند که این موضوع بر خلاف نیات دشمن بود.

وی اضافه کرد: دشمن درصدد بود که فتنه سال ۱۴۰۱ را در سال ۱۴۰۲ تکرار کنند که این موضوع با هوشیاری مردم مومن و همیشه در صحنه ما و با هدایت فرماندهی معزز کل قوا خنثی شد، در دی و بهمن ماه نیز دشمن در صدد طراحی نقشه بود، اما با ایثارگری نیرو‌های فراجا خنثی شد.

سردار رضایی اضافه کرد: پس از سانحه سقوط بالگرد رییس جمهور شهید، بدون کوچکترین خللی وارد عرصه انتخابات شدیم و در آن مقطع بایستی کشور را با مدیریت در آرامش نگاه می‌داشتیم تا انتقال دولت بدون هیچ خدشه‌ای صورت می‌پذیرفت.

این مسئول برگزاری مراسم صبحگاه را سرشار از تولی و تبری دانست و بیان کرد: مراسمی که با ذکر قرآن و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی آغاز می‌شود، خیلی با مفهوم بوده و تمامی ابعاد مکتب داری و کشوری در آن خلاصه می‌شود.

سردار رضایی یادآور شد: امروز میدان صبحگاه به یک مکان زیارت و عبادت جمعی تبدیل شده است، اگر کسی شب از کلانتری خارج می‌شود و در رسیدگی به امداد خواهان در دورترین نقاط این کشور اعزام می‌شود یا با هنجارشکنی برخورد صورت می‌گیرد، همه اینها از همین مراسم صبحگاه سرچشمه می‌گیرد.

جانشین فراجا در ادامه به مسائل معیشتی کارکنان فراجا پرداخت و اضافه کرد: فرماندهی فراجا دغدغه و اهتمام ویژه‌ای برای امور معیشتی کارکنان خود، به ویژه منازل مسکونی دارد که امیدواریم این مساله در استان قزوین نیز هرچه سریع‌تر محقق شود.

سردار رضایی یادآور شد: به هرحال موضوع بیش از ۵۰ درصد نشست‌های داخلی بر حل مسایل ارتقای معیشت کارکنان اختصاص دارد که انجام آن بیانگر تمرکز فرماندهی فراجا بر این موضوع مهم است.

جانشین فراجا اضافه کرد: قزوین استان شهید پروری است و سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که این مساله بیانگر اهمیت مساله ایثارگری در استان است.

در پایان این مراسم و پس از رژه کارکنان فراجا از مقابل جایگاه، جانشین فرماندهی انتظامی آمادگی نیرو‌ها را بسیار خوب ارزیابی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.