سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

توانمند سازی و ایجاد خود باوری جامعه هدف، باید اولویت بهزیستی باشد

شریفی گفت: توانمند سازی و ایجاد خودباوری افراد زیر پوشش بهزیستی استان باید یکی از اولویت‌های این سازمان باشد و باید به تمام مولفه‌های توانمندسازی این افراد توجه کرد.

رضا شریفی  با تبریک هفته بهزیستی گفت: با توجه به اینکه بهزیستی زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ بنابراین نظام بهزیستی، حمایت و صیانت از آسیب دیدگان جامعه هدف باید نظام مستقلی باشد.

وی با بیان اینکه برخی از اشکالات در سازمان بهزیستی مربوط به زیرساخت‌ها و البته ساختاری است تصریح کرد: در حال حاضر همه بضاعت خود را به کار برده‌ایم تا اشکالاتی که در این حوزه وجود دارد برطرف شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در سیستان و بلوچستان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداقل چندین زیر مجموعه دارد، بهزیستی با توجه به اعتبار، بضاعت و نیروی انسانی که دارد در وضعیت خوبی است و خوشبختانه ضعیف ارزیابی نشده است.

به گفته وی سیستان و بلوچستان در حوزه خدمت رسانی به خوبی عمل کرده است، اما این وضعیت هنوز ایده آل نیست، با این حال در ۲ سال گذشته در حوزه‌های مختلف زیرساختی، مسکن، راه، مرز، معدن، پتروشیمی، شیلات، توسعه سواحل مکران، اقتصاد دریا، کرانه و پس کرانه اقدامات زیادی انجام شده است.

شریفی از بهزیستی به عنوان سازمانی اخلاق محور و تاثیرگذار در تمامی عرصه‌های جامعه یاد کرد و ادامه داد: مسوولان در حوزه بهزیستی با افرادیکه نسبت به مخاطب عام جامعه گرفتاری‌های ویژه تری دارند در ارتباط هستند که خوشبختانه با این وجود از معدل قابل دفاعی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: حداقل یک سوم سیستان و بلوچستان را جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تشکیل می‌دهد که عدد قابل ملاحظه‌ای است و این جامعه متسحق خدمت بوده؛ بنابراین اولویت بهزیستی باید در راستای کیفیت بخشی خدمات و تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.