سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه های ورزشی اروپا؛

طارمی سوپرمن جدید اینتر/ علاقه منچسترسیتی به دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا

درخشش مهدی طارمی و آخرین اخبار و حواشی نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، در روزنامه‌های ورزشی این قاره بازتاب داشته است.

این طارمیه اینتر است. این تیتر روزنامه کوریره دلواسپرت ایتالیاست که در بالای صفحه چاپ شده و به درخشش دوباره مهدی طارمی خرید جدید اینتر با پیراهن این تیم اشاره دارد. طارمی در دیدار دوستانه دیشب اینتر مقابل  تیم پرگولتسه که در سری C حضور دارد گل اول تیمش را به ثمر رساند و بازی خوبی به نمایش گذاشت. مهدی در بازی اول اینتر هم دو گل زده بود.

اما در مرکز صفحه به ماجرای علاقه دو طرفه ماتیاس سوله وینگر آرژانتینی یوونتوس و باشگاه رم اشاره شده. آخرین پیشنهاد رم به یوونتوس برای خرید این ستاره ۲۱ ساله، ۲۸ میلیون یورو بود و به بانوی پیر اعلام کردند که این آخرین پیشنهاد آنهاست، اما یوونتوس ۳۵ میلیون یورو برای این بازیکن می‌خواهد. باشگاه‌های انگلیسی هم به سوله علاقه دارند و اتفاقا خواسته‌های یوونتوس را هم بر سر مبلغ برآورده می‌کنند، اما به دلیل اینکه این بازیکن دوست دارد به رم برود، مذاکرات با سایر باشگاه‌ها متوقف شده و تیتر کوریره برای این ماجرا این است: سوله آره یا نه؟

کاردیناله،  فوفانا را می‌آورد هم تیتر اصلی روزنامه گاتزتاست. مالک باشگاه میلان می‌خواهد زودتر کار انتقال یوسف فوفانا هافبک فرانسوی موناکو را تمام کند و به زودی این انتقال صورت می‌گیرد.

حمله یووه برای خرید آدیمی هم دیگر تیتر این روزنامه است. یوونتوس علاقه زیادی به کریم آدیمی ستاره ۲۲ ساله باشگاه دورتموند دارد و اگرچه زنبور‌ها علاقه‌ای به فروش این بازیکن ندارند، اما مدیران یوونتوس به دنبال راضی کردن باشگاه آلمانی برای این انتقال هستند.

متوقف شدن مذاکرات پاری سن ژرمن و ناپولی بر سر ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای پارتنوپی دیگر خبر این روزنامه است. پی اس جی و ناپولی بر سر مبلغ این انتقال به توافق نرسیدند تا این انتقال به حالت تعلیق دربیاد و به دنبال آن، انتقال لوکاکو به ناپولی برای جانشینی اوسیمن هم فعلا متوقف شده.

لذت اینتر از تابستان طارمی هم یکی از تیتر‌های صفحه اول گاتزتاست. در صفحات میانی این روزنامه درباره این تیتر توضیحات بیشتری داده و درباره مهدی طارمی گزارش کار شده. این روزنامه به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخته و در حالی‌که شنل معروف سوپرمن را بر تن طارمی کرده، به او لقب طلای سیمونه اینزاگی را داده است. در این گزارش که به زندگی حرفه‌ای و حتی شحصی مهدی طارمی و البته شروع فوتبالش در ایرانجوان بوشهر و سپس درخشش در پرسپولیس پرداخته شده. همچنین درباره او نوشتند که همیشه گل می‌زند و تهدید جدی‌ای برای پسر لیلیان تورام یعنی مارکوس تورام دیگر مهاجم اینتر است و می‌تواند جای او را در ترکیب اصلی نراتزوری بگیرد.

توتواسپرت به دو مهاجم مدنظر یوونتوس برای اینکه ذخیره ولاهوویچ باشند اشاره کرده و تیتر زده: راسپادوری یا رتگی برای ذخیره دوشان. ۲ مهاجم باشگاه جنوا و ناپولی مدنظر یوونتوس قرار گرفتند و با جدایی مویسه کین و آرکادیوش میلیک، یکی از آنها برای جانشینی دوشان ولاوهوویچ مهاجم اصلی یووه در طول فصل جذب می‌شود.

علاقه پپ گواردیولا و منچسترسیتی به جیجی دوناروما دروازه بان پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا دیگر خبر این روزنامه است.

روزنامه موندو دیپورتیو جدیدترین مصاحبه هانسی فلیک سرمربی بارسلونا را پوشش داده با این تیتر: فلیک استایل. سرمربی آلمانی جدید بلوگرانا قرار است تیمی را هدایت کند که فلسفه بازی آن را دوست دارد و در این تیم، چند چالش تاکتیکی هم پیش روی خودش می‌بیند. این روزنامه همچنین از قول رئیس کمیته المپیک اسپانیا نوشته که در المپیک پاریس از ۲۲ مدالی که در المپیک توکیو کسب کردند عبور خواهند کرد.

اسپورت هم مصاحبه فلیک را پوشش داده و از قول او نوشته: ما یک تیم قوی داریم. فلیک درباره سبک بازی اش در بارسا گفته: بین سبک بازی من و بارسلونا تفاوت زیادی وجود ندارد. بارسا تحت نظر سرمربیان قبلی خودش هم با پرس از بالا بازی می‌کرد و تمایل داشت در نیمه زمین حریف بازی کند. این همان ایده‌ای است که من دارم، اما در نهایت باید برنده شوید. بردن یعنی همه چیز و در بارسا محکوم به خوب بازی کردن هم هستید.

ما را از جایی که به آن تعلق داریم بلند کن. این تیتر روزنامه استاراسپورت انگلیس از قول دن اشورث مدیر ورزشی منچستریونایتد خطاب به اریک تن هاخ سرمربی این تیم است. مدیر ورزشی منچستریونایتد اعتقاد دارد اریک تنهاخ شیاطین‌سرخ را به زودی از وضعیت فعلی خارج خواهد کرد. انتقال ۵۰ میلیون پوندی آمادو اونانا هافبک ۲۲ ساله باشگاه اورتون به استون ویلا و البته علاقه منچسترسیتی برای جذب ابرچی ازه بازیکن تیم ملی انگلیس و باشگاه کریستال پالاس هم دیگر تیتر‌های این روزنامه است.  

دیلی اکسپرس هم تیتر اصلی اش را به منچستریونایتد و مدیرورزشی این تیم اختصاص داده با این عنوان: ماموریت اشورث برای تبدیل کردن یونایتد به قدرت جهانی. تا بازگشت به اوج، استراحتی نخواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.