سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی دستمزد ترابی از لامینه یامال بیشتر است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، ادعای قابل توجهی را درباره رقم قرارداد بازیکن پیشین این تیم با تیم جدیدش مطرح کرده است.

مهدی ترابی پس از پایان لیگ بیست‌وسوم و قهرمانی با پرسپولیس تصمیم گرفت قرارداد خود با قرمز‌ها را تمدید نکند و راهی تراکتور شود. بدیهی است که پیشنهاد تراکتور از پرسپولیس بیشتر بود و برای همین وینگر خوش‌تکنیک فوتبال ایران چمدان خود را به مقصد تبریز بست. البته که خود ترابی مدعی شده اصلا به خاطر پول از پرسپولیس جدا نشده است!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر از مبلغ پیشنهادی تراکتور به ترابی پرده برداشت. درویش گفت: "به مهدی ترابی پیشنهاد ۳۵ میلیاردی دادیم، اما تاکید داشت این مبلغ نصف رقم پیشنهادی تراکتور است".

با استناد به صحبت‌ها رضا درویش متوجه می‌شویم ترابی قراردادی ۷۰ میلیاردی با تراکتور دارد که تقریبا معادل ۱.۲ میلیون دلار است. موضوع زمانی جالب می‌شود که رقم قرارداد مهدی ترابی را با ستاره جوان فوتبال جهان یعنی لامین یامال مقایسه می‌کنیم. یامال در فصل پیشرو از بارسلونا به ازای یک فصل، ۱.۱ میلیون دلار دریافتی خواهد داشت و این یعنی مهدی ترابی که در لیگ ایران بازی می‌کند و نه در لالیگا، از لامین یامالی که در فینال یورو بازی کرده تقریبا ۱۰۰ هزار دلار گران‌تر است.

علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر هم دو بازیکن دیگر سابق پرسپولیس هستند که اکنون در تراکتور حضور دارند و اگر بعدا مبلغ قرارداد آنها رسانه‌ای شد و مانند ترابی سنگین بود، اصلا تعجب نکنید!

منبع: پایگاه خبری فوتبالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.