سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان کرمان:

وضعیت حضور معتادان متجاهر درکرمان زیبنده شهر نیست

دادستان کرمان با ادارات مرتبط با جمع‌آوری معتادان متجاهر اتمام حجت کرد.

 

 

 دادستان کرمان گفت: کوتاهی ادارات ذی ربط در این خصوص قطعاً منجر به تشکیل پرونده در حوزه کارکنان دولت از حیث ترک فعل خواهد شد.

مهدی بخشی امروز در حاشیه بازدید از کمپ اجباری ماده ۱۶ کرمان و نشست با دستگاه‌های تابعه زیر مجموعه وزارت رفاه که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، بیان کرد: بی توجهی و یا سطحی‌نگری به مسائل اجتماعی از جمله معتادان متجاهر توسط دستگاه‌های تابعه منجر به ایجاد فاجعه ملی اخلال در روند امنیت می‌شود. 

 

مهدی بخشی زیبایی و چهره شهر را مستلزم فقدان افراد متجاهر دانست و ضمن اتمام حجت با ادارات مرتبط با حل این معضل و آسیب اجتماعی اعلام کرد: حضور معتادان در معابر و مناطق شهری زیبنده استان کرمان نیست و کوتاهی ادارات ذی ربط در این خصوص قطعاً منجر به تشکیل پرونده در حوزه کارکنان دولت از حیث ترک فعل خواهد شد. 

 دادستان کرمان چگونگی فرایند درمان و مراقبت پس از درمان، علل بروز آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر، ایجاد موقعیت اشتغال ویژه افراد بهبود یافته در جهت حفظ سلامت روانی و جسمانی و بنیان خانواده و سایر موارد مربوطه را مورد بررسی قرار داد و گفت: مهم‌ترین مساله پس از درمان و بازپروری معتادان، بازگشت آنان به جامعه و پذیرش این افراد توسط عموم است.

برچسب ها: دادستان ، معتادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.