سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فصل جدید «دکتر سلام» متفاوت‌تر از قبل به قاب تلویزیون می‌آید

در فصل جدید «دکتر سلام» اخبار جدید پزشکی و اتفاقاتی که در بحث پزشکی و درمانی صورت می‌گیرد بررسی می‌شود.

سیدمحمدرضا ضرغامی تهیه کننده برنامه «دکتر سلام» گفت: سری جدید برنامه «دکتر سلام» به این صورت است که برای یک موضوع دو مهمان دعوت می‌کنیم که در یک راستا صحبت می‌کنند، به طور مثال یک پزشک متخصص قلب دعوت می‌کنیم یک دقیقه صحبت می‌کنند یک میان برنامه پخش می‌کنیم و سپس پزشک دیگری درباره چرایی‌هایی که منجر به بیماری‌های قلبی می‌شود صحبت می‌کنند.

وی درباره مشارکت مردم در این برنامه گفت: مردم می‌توانند سوالات خود را به صورت آنلاین بپرسند منتهی با این تفاوت که در این برنامه میزان پیامک مردم چندین برابر می‌شود، زیرا در سری‌های قبلی این برنامه یک مهمان گفتگو می‌کرد، اما در سری جدید فرم تغییر کرده است.

این تهیه کننده ادامه داد: ما در این برنامه از مردم نظر سنجی خواهیم کرد و پیشنهادات مردم را اعمال می‌کنیم و به نظراتشان احترام ویژه‌ای قائل هستیم حتی بعد از برنامه پیگیر سوالات مردم از کارشناس برنامه هستیم، اما به شرطی که موضوعاتی که ارائه می‌دهند، موضوعات عام باشد درواقع بیماری‌هایی که مردم درگیری بیشتر با آن دارند.

او گفت: سعی می‌کنیم در اتاق درمانی که در این برنامه تشکیل می‌دهیم اگر مدیران شبکه مساعدت کنند، در استودیو اتاق درمانی خواهیم داشت که به صورت زنده از مردم دعوت می‌کنیم که شرکت کنند و بیماران حضوری به استودیو می‌آیند و ویزیت می‌شوند.

این تهیه کننده با اشاره به تغییرات لوکیشن برنامه، بیان کرد: چندین سال بود که در استودیو ۲۳ صداوسیما مستقر بودیم، اما یک روز قبل از ماه محرم به استودیو ۲۲ سازمان انتقال پیدا کردیم، یک وال تیوی بسیار خوب ایجاد کردیم البته دکور برنامه هنوز کامل نشده است و در دست طراحی نهایی است و از مردم نیز در این راستا نظر سنجی می‌کنیم و تلاش بر این است که در یک ماه آینده یک دکور مناسب طراحی کنیم.

گفتنی است برنامه «دکتر سلام» هر روز ساعت ۱۳ تا ۱۴ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.