سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۴۹۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی بیش از ۴۹۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین از صدور ۸۰ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌ها در این مدت خبر داد و گفت: این در حالی است که مدت مشابه سال قبل ۵۳۶ هزار و۸۱۳ نفر مسافر از استان جابجا شده بودند که نشان دهنده کاهش هشت درصدی جابجایی مسافر در چهار ماه اخیر است.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در این مدت ۲۸۱ هزار و۹۲۷ نفر مسافر از اردبیل، یک‌هزار و۲۶۳ نفر مسافر از نیر،۴ هزار و۳۸۲ نفر مسافر از نمین،۲ هزار و۲۹۳ نفر مسافر از بیله سوار،۳۸ هزار و۱۴۴ نفر مسافر از پارس آباد،۴۳ هزار و۴۱۹ نفر مسافر از خلخال،۲ هزار و۳۷۲ نفر مسافر از کوثر، ۲۶ هزار نفر مسافر از گرمی،۸۱ هزار نفر از مشگین شهر،۸۱۱ نفر مسافر از سرعین، ۸۸۱ نفر مسافر از اصلاندوز به سایر مناطق کشور جاجبا شده اند.
به گفته او، طی این مدت هشت هزار مسافر از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.
شیرین زاده افزود:از این تعداد ۲۵۵ هزار و۵۹۷ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس،۱۹۰هزار و۲۸۴ نفر با وسیله نقلیه سواری و ۴۴ هزار و۴۸۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه مینی بوس به مقاصد مختلف جابجا شده است.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: یک هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری از طریف هفت پایانه مسافری جابجایی مسافرین استان را برعهده دارند و خدمات مورد نیاز را به مسافرین ارائه می‌کنند.
او همچنین از فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده دراین استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.