سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی گفت: سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است و حضرت امام این کشور را دگرگون کرد که قابل توصیف نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فلاح شیروانی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب دانشجویی و طلبگی که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: باید تعلیمات امام راحل را که کامل‌ترین تفسیر دین اسلام است به خوبی بشناسیم.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی عنوان کرد: سخنان و رفتار امام راحل تفسیر متعالی از اسلام ناب محمدی است و حضرت امام این کشور را دگرگون کرد که قابل توصیف نیست.

حجت الاسلام فلاح شیروانی گفت. پیامبران آمده اند تا دفینه‌هایی که در انسان قرار دارد را شناسایی و آنان را بیرون بکشند.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی  بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز منبع معرفت برای دیگران است و مکتب امام راحل به مقوله علم به خدا به شدت تاکید دارد.

او ادامه داد: امام راحل استعداد فوق العاده‌ای داشت و برای درس پیش مطالعه و پس مطالعه و مباحثه نداشت، اما در کلاس به خوبی درس را گوش می‌داد و می‌فهمید.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی عنوان کرد: امام راحل سخت‌ترین کتاب‌هایی که در طول تاریخ اسلام نوشته شده را خوانده و بر فلسفه و عرفان و اخلاق و کلام تسلط داشت و در عین حال نویسنده و منبری نیز بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.