سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متهمان زورگیری از یک پیرزن تفهیم اتهام شدند

دادستان مرکز استان اردبیل درباره زورگیری از یک پیرزن اعلام کرد: اتهام این افراد زورگیر سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و قرار با بازداشت صادر و متهمان به زندان معرفی خواهند شد.

جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در ارتباط با زورگیری از یک پیرزن اظهار کرد: پیرو انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر روزگیری از یک پیرزن توسط ۲ نفر در شهر اردبیل و متعاقب آن شکایت شکات، پرونده‌ای در دادسرای اردبیل تشکیل شد.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان کرد: همچنین دستور ویژه به مراجع ذیربط برای شناسایی متهمان داده شد که بلافاصله متهمان شناسایی شدند، اما به دلیل انتشار گسترده این ویدیو در فضای مجازی، متهمان مطلع و از استان متواری شده بودند.

آفاقی افزود: متهمان در استان قم شناسایی و دستگیر شدند. با توجه به اینکه متهمان سوابق متعددی داشتند، در استان اردبیل و سایر استان‌ها تحت تعقیب بودند. 

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: با هماهنگی انجام شده با دادستانی مرکز استان قم، متهمان به استان اردبیل منتقل شدند و پرونده آنها به شعبه ویژه بازپرسی ارجاع داده شده است.

آفاقی در رابطه با عناوین اتهامی این سارقان گفت: اتهام این افراد سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و قرار با بازداشت صادر و متهمان به زندان معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که هر فردی به هر طریقی در نظم و امنیت عمومی و روانی مردم اخلال ایجاد کند و یا مرتکب جرایم خشن شود، دستگاه قضایی در سریعترین زمان و با قاطعیت و بدون اغماض و ارفاق قانونی، مجازات قانونی می‌کند.

برچسب ها: فضای مجازی ، زورگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فقط اعدام
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فقط دلم میخواد قیافه هاشون رو ببینم، این دیگه فقط دزدی نیست این کار فقط از یک آدم روانی که زیر بوته بعمل آمده باشه برمیاد.
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فایدش چیه ؟؟؟
چند وقت دیگه آزادشون میکنن دوباره روز از نو روزی از نو
دستگاه قضا با این افراد درست و حسابی برخورد نمکنه این گرفتن ها و زندان انداختن ها الکیه
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
لطفا حبس ابد
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
یک ماه دیگه باقرار وثیقه آزاد ودوباره شروع به زور گیری میکند تا قانون وقضات درست نشوند فایده ندارد
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
مثل وزیر که در چای دبش
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
به مردم این اطمینان را میدهیم که الان روانه زندان میشوند و یک ماه بعد به مرخصی می‌روند و دیگر برنمی گردند و يقه يک پيرزن دیگر را میچسبند.
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
خاک بر سر جوانی که بخواهد از پیرزن که انگار مادر و یا مادر بزرگ خودش است بخواهد دزدی کند البته زندان بدرد این افراد نمی خورد جز گردن گرفت کردن و بدتر شدن چیزی سمره اش نیست اعدام و یا زندان ابد با اعمال شاقه ....و قطع دستان اینان موجب عبرت البته تو این مملکت اگر حکم اسلام بخواهد اجرا بشود نصف مردم و مسولان بی دست می شوند
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
فقط سنگسارش کنید
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
کسی که به یه مادر که مشخصه سن بالایی هم داره اینجوری حمله میکنه باید فردای دستگیری همون جا اعدام شه