سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناوگان حمل و نقل خراسان جنوبی برای اربعین حسینی آماده است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعلام آمادگی انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر و بار استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.

مزیدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بخش حمل و نقل استان در جهت برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر و خدمات مناسب به زائران کاروان‌های پیاده روی مراسم اربعین حسینی (ع) آمادگی کامل دارند.

او افزود: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان بازدید‌های مشترک با هماهنگی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ناوگان اعزامی به عتبات عالیات انجام می‌شود.

مزیدی بیان کرد: در این جهت ضمن توصیه‌های لازم به رانندگان جهت رعایت موارد مرتبط با ایمنی و بهداشتی قبل از انجام سفر، بررسی عملکرد ناوگان در طول مسیر با سامانه‌های موجود و دوربین‌های سطح جاده رصد خواهد شد تا زائران عتبات عالیات با خاطری آسوده مسافرت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین تاکنون ۲ جلسه در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار شده و همچنین فراخوان در خصوص بکارگیری رانندگان بازنشسته در زمان اجرای طرح اربعین حسینی (ع) صورت پذیرفته است و در جهت انتقال تجهیزات و لوازم مورد نیاز مواکب به کشور عراق جهت خدماتی رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته که همچون سنوات گذشته مالکان ناوگان باری استان انتقال تجهیزات مواکب را انجام خواهند داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.