سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ملی حریم رسالت

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان از برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان خبردادوگفت: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور است.

مهدی پارسا گفت: سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان خبردادوگفت: مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور است.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: این جشنواره رسانه‌ای با محورهای زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی_ زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان کار خود را آغاز کرده است.


مسؤول بسیج رسانه استان گیلان در ادامه افزود: زن در حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور زن محور خانواده، فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت از دیگر محورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین المللی ویژه بانوان است.

پارسا با بیان اینکه جشنواره سوم حریم رسالت دارای یک محور ویژه مقاومت زنان فلسطین می‌باشد، افزود: مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت، محور ویژه سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بانوان رسانه در قالب‌ها و محورهای مشخص شده می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ٢٨ آبان ١۴٠٢ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر کرده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ١۴٠٣ است که علاقمندان  می‌توانند آثار خود را به نشانی harimeresalat.com ارسال کنند.


مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به  قالب‌های جشنواره اشاره و خاطر نشان ساخت:  کلیپ و گزارش ویدیوئی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند
، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله 
، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر از قالب های این جشنواره شمرده می شود.

برچسب ها: حریم رسالت ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.