سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیاد ورزش مدارس استعداد‌های درخشان کشور در ایستگاه پایانی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامییه مسابقات دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان کشور در مقطع متوسطه اول خبر داد.

فخرالدین اسدی گفت: تیم‌ها و نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور در رشته ورزشی فوتسال، در شهرکرد معرفی شدند.

 وی افزود: در رشته فوتسال مسابقات دانش‌آموزان دوره متوسطه اول سمپاد که با حضور ۳۱ تیم برگزار شد و هشت گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و بعد از مرحله حذفی خراسان رضوی، قم، قم شرقی و تهران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در مرحله پایانی تیم تهران به مقام اول رسید و خراسان رضوی دوم و قم سوم شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات "صدرا جباری" از تهران به عنوان برترین بازیکن فنی و آقای گل مسابقات، "امیرحسین گل‌کار" به عنوان بهترین دروازه‌بان از استان خراسان رضوی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از مسابقات هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول و دوم با هم رقابت کردند که در مرحله نخست ۵۵۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول از تاریخ ۲۸ تیرماه تا آخر تیرماه با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های شطرنج و فوتسال برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.