سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نرخ بلیت هواپیمای همدان-نجف

مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: در صورت برقراری پرواز دوسویه همدان-نجف، بلیت رفت و برگشت هواپیما‌های این مسیر، با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

علی‌اصغر جهانگیری‌معز گفت: نرخ بلیت پرواز‌های مسیر رفت و برگشت زائران در ایام اربعین حسینی برای نیمه غربی و شرقی کشور از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام شده است.

او گفت: توافقات نهایی برای برقراری پرواز‌های مسیر دوسویه همدان-نجف، انجام شده است و با تصمیم سازمان هواپیمایی کشور برنامه این پرواز‌ها تا نیمه مرداد اعلام می‌شود.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: با توجه به حجم بالای سفر زائران اربعین حسینی به نجف اشرف و کربلای معلی، برقراری پرواز‌های این ایام از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور زمان بندی شده است.

جهانگیری‌معز گفت: پس از اعلام برنامه پرواز‌های فرودگاه همدان به مقصد نجف، زائرانی که قصد استفاده از پرواز‌های فرودگاه همدان را دارند می‌توانند از طریق پایگاه‌های عرضه بلیت هواپیما اقدام به تهیه بلیت کنند.

او گفت: مذاکرات نهایی با سازمان هواپیمایی کشور برای برقراری پرواز‌های اربعینی حسینی انجام و نخستین برنامه پرواز مسیر دوسویه همدان-نجف اشرف با تصمیم سازمان هواپیمایی کشور اعلام می‌شود.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان با اشاره به ظرفیت منحصربه‌فرد فرودگاه همدان گفت: مردم همدان همواره از سفر‌های زیارتی و مذهبی استقبال کرده اند و امیدواریم با برقراری پرواز‌های اربعین، شاهد پایداری پرواز‌های فرودگاه همدان به مقصد عتبات عالیات باشیم.

جهانگیری معز گفت: بر اساس تصمیم‌گیری انجام شده با سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، قرار است پرواز عتبات عالیات و مشهد در مرحله نخست و سپس پرواز تهران و کیش در فرودگاه همدان برقرار شود.

برچسب ها: اربعین ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.