سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل یک بهله پرنده شاهین به محیط‌زیست خرم‌آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آبادگفت:یک بهله پرنده شکاری شاهین که به دلایل نامعلومی در سطح شهر خرم آباد مشاهده شده بود زنده‌گیری و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد تحویل داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آبادگفت:یک بهله پرنده شکاری شاهین که به دلایل نامعلومی در سطح شهر خرم آباد مشاهده شده بود توسط کارکنان اداره اموال تملیکی خرم آباد که از دوستداران محیط زیست بوده زنده گیری و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد تحویل داده شد. 

کامران فرمانپور افزود: این پرنده پس از بررسی و اطمینان از سلامتی کامل آن توسط کارشناسان حیات وحش اداره حفاظت محیط زیست در طبیعت رها سازی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم آباد از اقدام شایسته اداره اموال تملیکی خرم آباد که با احساس مسئولیت اجتماعی به حفظ این گونه‌های با ارزش کمک می‌دهند قدردانی کرد.

وی از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده چنین مواردی با سامانه شبانه روزی ١۵۴٠ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام کنند. 

شاهین جزو پرندگان ارزشمند شکاری ایران محسوب می‌شود که اغلب در ارتفاعات بلند مناطق کوهستانی آشیان خود را می‌سازد و در تعادل جمعیت برخی گونه‌های حیات وحش نقش مهمی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.