سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج: باشگاه‌ها با خاطر جمعی بیشتری به آسیا می‌روند

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست هم اندیشی با مدیران باشگاه‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  پس از نشست هم‌اندیشی با مدیران ۴ باشگاه آسیایی، اظهار کرد: نشست بسیار خوبی با مدیران استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان برگزار شد. آنها جدا از باشگاه بودن در لیگ برتر، نمایندگان ایران در آسیا هستند. همه توضیحات خود را دادند. درمورد بازیکنان خارجی بحث شد که استفاده از آنها را به ۶۰ درصد حضور در بازی‌های کل فصل اختصاص دادیم.

او افزود: ۴_۳ درخواست داشتیم که با آنها موافقت شد. برای همه باشگاه‌ها این اتفاق می‌افتد. آنها با خاطر جمعی بیشتری به آسیا می‌روند و البته درخواست‌هایی هم داشتند که باید بررسی شود.

رئیس فدراسیون بیان کرد: موضوع دوم بحث آرامش ورزشگاه‌ها سکوها، لیدرها، بلیت الکترونیکی بود که مفصل و حدود ۳_۲ ساعت درموردش بحث کردیم. تلاش می‌کنیم در آینده مجموعه مطمئنی برای آموزش مسابقات داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: پس از آن هم از اتاق VAR بازدید کردیم که داوران در آن آموزش می‌بینند. اکنون تیم‌های داوری بسیار مجربی داریم که آموزش‌های لازم را دیده و می‌بینند. می‌توانیم از این سیستم استفاده کنیم که دنبال دستگاه‌هایش هستیم. چند دستگاه هم آمده که ان شالله تا آغاز لیگ، مراحل  ورود تمام دستگاه‌ها تکمیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.