سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰۰ واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از افتتاح هزار واحد حمایتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

عطاء اله اکبری در جلسه پیگیری روند اقدامات تعاونی‌های مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده در راستای خانه دار شدن اقشار مختلف مردم خرداد ماه سالجاری ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان به بهره برداری رسید و در تداوم مسیر خدمت به شهروندان گرامی هزار واحد مسکونی حمایتی دیگر این طرح نیز هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: تامین مسکن حمایتی برای اقشار کم‌برخوردار جامعه از طرح‌های مهم دولت است که توسط این اداره کل در استان با جدیت تمام دنبال می‌شود.

به گفته دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن دولت به دنبال این است که هزینه‌های تمام شده و آورده متقاضیان طرح کاهش یابد و این کاهش را در دستور کار قرار داده ایم.

اکبری تاکید کرد: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه بر رونق واحد‌های تولیدی اشتغال حدود ۶۰ هزار نفر را در این خطه به عنوان جوانترین استان کشور به همراه داشته است.

وی از ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تاثیر حوزه مسکن بر رشد و توسعه اقتصادی غیرقابل انکار است بطوری که صنعت تولید مسکن افزون بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است و مانند موتور رشد و توسعه اقتصاد عمل می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.