سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقف تکان نخورد؛

افزایش سقف بودجه نقل و انتقالاتی رای نیاورد

جلسه فوری فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها به پایان رسید.

فدراسیون فوتبال به پیشنهاد برخی باشگاه‌ها برای افزایش سقف قرارداد‌های باشگاه‌های فوتبال تشکیل جلسه دادند که با افزایش از سوی برخی باشگاه‌ها مخالفت شد.

درویش مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس در پایان این جلسه گفت: در مورد سهمیه بازیکنان خارجی صحبت شد که حداقل برای تیم‌های آسیایی افزایش پیدا کنند.

وی ادامه داد: یکی دو باشگاه درخواست افزایش سقف را داده بودند که مخالفت شد اگر قرار بود سقف بیشتر شود باید قبل از یارگیری اطلاع می‌دادند به خاطر سقف بودجه چند بازیکنمان را از دست دادیم.

وی افزود: برای فصل جاری بنا شد همان سقف قبلی باشد و اگر قرار به افزایش بود برای لیگ بعدی فکر کرد. گفتم اگر سقف قرارداد پایین بیاید بهتر است، چون فوتبال ما اندازه قرارداد‌ها رشد نکرده است. اگر تیم‌های بزرگ با هم تعامل داشته باشند می‌توان جلوی بی رویه قیمت‌ها را گرفت.

در این نشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون فوتبال سازمان لیگ و اعضای کارگروه تعیین سقف بودجه قرارداد‌ها به همراه مدیران عامل چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور حضور داشتند.

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و تعدادی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال نیز حضور یافتند و در پایان با افزایش ۱۰۰ میلیاردی سقف بودجه باشگاه‌ها مخالفت شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.