هاشمی با بیان اینکه نباید حرفهایی زده شود که مردم نگران شوند، گفت: فدراسیون فوتبال برای بازی های تیم ملی فقط به ورزشگاه آزادی متکی نباشد.

کیومرث هاشمی بعد از ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه قزوین با اشاره به سفر یک روزه خود به استان قزوین اظهار کرد: سه نفر از ۴۰ سهمیه‌ای که برای المپیک پاریس حضور دارند اهل استان قزوین هستند و بر همین اساس قزوین برای ما دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی بر ورزش استان قزوین حاکم است اما نیاز به توجه بیشتری است، عنوان کرد: بر همین اساس امروز ۱۰ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در قزوین افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مسائل مطرح شده در رابطه با بازی فوتبال تیم ملی ایران با قرقیزستان و احتمال سه بر صفر شدن بازی به نفع حریف به دلیل آماده نشدن ورزشگاه عنوان کرد: تلاش ما بر این است که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این رابطه برطرف شود.

وی اضافه کرد: فقط نباید ورزشگاه ازادی برای بازی‌های تیم ملی در نظر گرفته شود بلکه باید از ظرفیت ورزشگاه‌های دیگر نیز برای بازی‌های تیم ملی فوتبال استفاده شود.

هاشمی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که ورزشگاه آزدی هر چه زودتر آماده شود، اضافه کرد: ۱,۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی آزادی اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه‌های ما این است که این ورزشگاه آماده شود اما اگر نشد ورزشگاه دومی باید در نظر گرفته شود، یادآور شد: نباید حرف‌هایی زده شود که مردم را نگران کنند و فدراسیون باید پیش بینی لازم را در این رابطه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.