سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ تعهد برای وصل مجدد برق در ادارات پرمصرف

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در صورتی که برق اداره‌ای به دلیل مصرف زیاد قطع شود، با اخذ تعهد مجدداً برق وصل می‌شود.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام اداره کل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر با تصمیمات اتخاد شده قرار شد برق اداراتی که مصرف آنها با کنتور‌های هوشمند پایش می‌شود و یا در مواردی که با گزارش‌های مردمی اقدام به قطع برق آنها خواهد شد، تنها با اخذ تعهد دوباره وصل شود.

او افزود: با تنظیم کنتور برق ادارات، در صورتی که دستگاه‌های اجرایی و ادارات مصرف برق خود را در ساعت اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد کاهش ندهند، به طور خودکار برقشان قطع می‌شود و برای وصل مجدد، از آنها تعهد مدیریت مصرف گرفته می‌شود.

دادگر اظهار کرد: از اول تابستان امسال برق تعدادی از ادارات پرمصرف خراسان جنوبی نیز قطع و مدیران آنها ملزم به رعایت کاهش مصرف برق با اجرای روش‌های مدیریت مصرف شده اند.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بیان کرد: با توجه به دو هفته‌ بسیار گرم پیش رو، به شدت نیازمند اجرای کامل همه برنامه‌های مدیریت مصرف هستیم و در بخش اداری نیز مدیران و مسئولان باید بر مصرف انرژی ادارات در استفاده از سیستم‌های سرمایشی نظارت بیشتری داشته باشند.

او همچنین از مردم استان خواست تا عدم رعایت مصرف بهینه برق در همه مراکز خرید، ادارات و روشنایی‌های شهری را به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

برچسب ها: قطعی برق ، توزیع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.