سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوی تیم ملی پدل برد بانوان و آقایان در مریوان

اولین اردوی تیم ملی پدل برد کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهرستان مریوان آغاز به کار کرد.

اردوی تیم ملی پدل برد ایران در دو بخش بانوان و آقایان به مدت هفت روز به میزبانی استان کردستان و در شهرستان مریوان برگزار می شود.

در این اردوی هفت روزه که در دریاچه زیبای زریبار در شهر مریوان برگزار خواهد شد ۱۴ نفر در بخش بانوان و ۱۶ ورزشکار در بخش آقایان حضور پیدا خواهند کرد و تمرینات آمادگی خود را در رده‌های مختلف سنی زیر نظر «علیرضا قهاریان» سرمربی تیم ملی برگزار می‌کنند.

شاهین ابراهیمی، مهرداد مولودی و صهیب تبیره در رده سنی بزرگسالان بخش آقایان و گلاویژ طهماسبی در رده سنی بزرگسالان و آتنا امیری و مائده محمدی در رده سنی نوجوانان بخش بانوان به نمایندگی از استان کردستان در این اردو شرکت خواهند داشت.

تیم ملی پدل برد بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین و قهرمانی جهان در دانمارک آماده می‌کنند. 

ورزش موج سواری با پارو یا پدل بُرد ایستاده paddleboarding که ریشه آن به کشور آفریقا و آمریکای جنوبی باز می‌گردد، یک فعالیت ورزشی آبی در فضای باز است که در آن یک موج سوار بر روی یک تخته بزرگ ایستاده و از یک پارو برای حرکت در آب استفاده می‌کند.

 ورزش پدل بورد Stand up paddleboarding، که با نام اختصاری SUP نیز شناخته می‌شود، یکی از ورزش‌های نوظهور است که به سرعت در جهان رشد کرده است.

برچسب ها: پدلبورد ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.