سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان قطعی برق صنایع و کشاورزی قزوین تا پایان مرداد اعلام شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان قزوین از زمان قطعی برق واحد‌های تولیدی در بخش صنایع و کشاورزی قزوین تا پایان مرداد ماه امسال خبر داد.

محمد مرشدزاده معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: طبق برنامه اعلامی شرکت توانیر، روزانه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ برق چاه‌های کشاورزی استان قزوین در تمام شبانه روز هفته قطع می‌شود و صنعتگرانی که بالای ۲ مگاوات برق مصرف کردند، ۵۵ درصد کاهش مصرف برق در ماه‌های تیر و مرداد به صورت شبانه روزی و صنایع زیر ۲ مگاوات، یک روز در هفته با قطعی برق مواجه شدند که از هفته گذشته تاکنون این میزان به یک و نیم روز در هفته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: صنعتگران و کشاورزان استان قزوین از ابتدای سال جاری تا کنون الگوی مصرف برق را به صورت صد در صدی رعایت کردند و کنترل برق آنها نیز تعریف شده است.

مرشد زاده گفت: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مشترک صنعتی در استان قزوین وجود دارد که ۴۷ درصد از مصرف انرژی استان را این مشترکان مصرف می‌کنند.

این مسئول به اقدامات صورت گرفته در اصلاح و تقویت ولتاژ‌های برق قزوین پرداخت و توضیح داد: ۸۱۰ میلیارد ریال برای اصلاح، تقویت و رفع ضعف ولتاژ‌های شبکه برق در استان قزوین هزینه شد تا بتوانیم برق پایداری به مشترکان ارایه دهیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان قزوین عنوان کرد: توصیه داریم که مشترکان خانگی و تجاری استان با رعایت الگوی مصرف برق و تنظیم کولر گازی خود به ۲۴ درجه و همچنین تنظیم کولر‌های آبی در دور کند در پایداری شبکه و خدمت به مردم ما را یاری کنند چرا که شرکت توزیع نیروی برق قزوین تمام تلاش خود را برای برق رسانی به مردم به کار می‌گیرد و انتظار داریم در ایام اوج مصرف برق، مشتکران صرفه جویی به عمل آورند.

۶۷۹ هزار مشترک برق در استان قزوین وجود دارد و برای اینکه برق این تعداد مشترکان تامین شود، بیش از هشت هزار و ۶۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و چهار هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط فشار ضعیف و در مجموع ۱۳ هزار و ۵۷۵ کیلومتر خطوط و شبکه‌های برق رسانی ایجاد شده که پست‌های هوایی ۱۲ هزار و ۳۰۰ مورد، پست‌های زمینی حدود ۸۰۰ و مجموعا ۱۳ هزار و ۱۰۰ پست هوایی و زمینی در استان قزوین ایجاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.