مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ۸۶ هزار و ۱۶۵ مشترک خانگی در استان بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی دریافت کردند.

 یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و بالارفتن مصرف انرژی برای عبور از پیک تابستان نیازمند صرفه جویی و همکاری همه مشترکان هستیم.

وی بیان کرد: ضمن تشکر از همکاری ارزنده مشترکان برق برای تشویق مردم به مدیریت مصرفه بهینه برق پاداش‌هایی پیش بینی شده که اعمال می‌شود.

اینانلو یادآورشد: تا امروز ۸۶ هزار و ۱۶۵  هزار مشترک خانگی در استان بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی به مبلغی بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

این مدیر اضافه کرد: پیک مصرف برق کشور از نصاب ۷۷ هزار مگاوات گذشته و رکورد جدیدی در مصرف برق کشور ثبت شده لذا در این شرایط همراهی و همکاری مشترکان در مصرف بهینه برق عاملی بسیار مهم در پایداری شبکه است.

مدیرعامل شرکت توزیع مصرف برق استان قزوین اظهار داشت: استفاده از دور کند کولر‌های آبی و تنظیم دمای سامانه‌های سرمایشی بر روی ۲۴ درجه سانتی گراد در کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف تاثیر زیادی دارد.

وی همکاری مشترکان اداری را در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق ضروری دانست و گفت: مصرف برق ادارات و دستگاه‌های دولتی بصورت برخط پایش شده و با همکاری ادارات، کاهش بار شبکه به میزان ۹ مگاوات ممکن شده و انتظار می‌رود تمامی مشترکان اداری استفاده از مولد‌های برق را به منظور کاهش مصرف برق مطابق با ابلاغیه هیات وزیران در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای هفته جاری نیز برق ۲۶ مشترک اداری به دلیل بی توجهی به ابلاغیه هیات وزیران و خودداری از کاهش مصرف برق به صورت خودکار قطع شده است.

اینانلو یادآورشد: تمامی مشترکین اداری در استان قزوین، مطابق دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر یک محدود کننده بر روی لوازم اندازه گیری آنها تعریف شده و در صورت رعایت نکردن سقف مصرف، محدود کننده‌ها به صورت خودکار عمل کرده و برقشان را قطع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار