سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلوک آل هاشمی حرکت در مسیرخدمت را آسان کرده است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه روحانیت باید در خدمت اهداف ولایت و تقویت نظام اسلامی باشند گفت:مردمداری و مشی خدمتی شهید آیت الله آل هاشم حرکت در مسیر ولایت و رهبری را تسهیل و موانع را از میان برداشته است.

 حجت الاسلام و المسلیمن مطهری اصل در دیدار جمعی از اساتید روحانی مدارس علوم دینی و دانشگاه‌ها با بیان اینکه تذکر و راهنمایی علمای بزرگ شهر روشنی بخش مسیر خدمت به آحاد مردم است گفت: اولویت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه تبریز تقویت جایگاه علمی و اجتماعی روحانیت معظم مشغول در نهاد‌ها و مجموعه‌های اداری و انقلابی است تا راستای منویات رهبر معظم انقلاب به وظایف دینی و ملی خود بیش از پیش عمل کنند.

وی ارتباط تنگاتنگ با روحانیت را بخش دیگری از رویکرد مدیریتی دفترخود برشمرد و افزود: تداوم مشی و سلوک شهید آیت الله آل هاشم با امیدآفرینی در جامعه محقق می شود که نقش اقشار مختلف روحانیت در این مسیر باید بسیار برجسته باشد.

وی طرح ریزی برای انجام کار‌های فرهنگی اثرگذار و اقدام عملی برای ارتقا سطح فرهنگ عمومی را از ضروریات جامعه عنوان کرد و گفت: با نقش آفرینی روحانیون و مبلغان دین و با همت همگانی و با تخصیص و تزریق بودجه لازم باید در جهت ارتقا سطح فرهنگ ایرانی_ اسلامی گام برداریم.

حجت الاسلام و المسلیمن مطهری اصل تاکید کرد: البته باید توجه داشته باشیم در مسیر خدمت به مردم و عمل به منویات رهبری باید نسبت به وظایف محوله خود اهتمام جدی داشته باشیم و از هزینه تراشی‌های زائید که بجای گره گشایی مشکل آفرین است بشدت اجتناب کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام روشن تن مدیر حوزه‌های علمیه استان  نیزبا بیان اینکه تبعیت از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب است گفت: روحانیون فرهیخته و مشغول در مدارس دینی و دانشگاه‌ها برای تجدید بیعت با ولایت و رهبری به دیدار حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل آمدند.

وی با یادآوری خدمات ارزشمند و تلاش‌های ماندگار شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید تبریز افزود: روحانیون بر خود وظیفه میدانند با تاسی از مکتب شهید آیت الله آل و تدوام سلوک و مشی آن شهید بزرگوار در خدمت حضرت حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.