شهید‌جمهور دارای روحیه خدمت و مرد‌مداری بود

امام‌جمعه موقت خاش گفت: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اخلاص و پایبندی به‌نظام و انقلاب بود و روحیه مردم‌داری و خدمت به مردم داشت.

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار شد، بیان کرد: این اتفاق موجب درد و ناراحتی همه مردم شد و غمی دردناک است و عزیزی را از دست دادیم که به خدمت به نظام و مردم مشغول بود.
 
وی افزود: همه ما شاهد بودیم که ایشان چگونه برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد. این هفته هم قرار سفر به استان ما را داشتند و حضور مردم برای تشیع ایشان و اشک‌های جاری از چشم شاهد خدمات نیک این شهید به مردم است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک عنوان کرد: ما در دوره ایشان شاهد رشد و افزایش ارتباطات جهانی بودیم و ایران عضو پیمان‌های بین‌المللی مهمی شد. عزاداری و ابراز ناراحتی برخی کشورهای جهان شاهد ادعای افزایش روابط سازنده با دنیا است.
 
وی ادامه داد: ایشان روحیات ویژه‌ای داشت و شب و روز خود را برای خدمت به مردم صرف کرد، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این شهید بزرگوار اخلاص و پایبندی به‌نظام و انقلاب بود و روحیه مردم‌داری و خدمت به مردم باعث شده بود ایشان خستگی را خسته کنند.
 
امام‌جمعه موقت خاش خاطرنشان کرد: امیدواریم هشتم تیر فرد اصلحی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه شهدا باشد و حضور مردم باید در انتخابات پرشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار