سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس، ۱۱ کودک گمشده بمی را به خانواده رساند

فرمانده انتظامی بم از تحویل ۱۱ کودک گمشده به والدینشان در طول برگزاری بزرگ ترین گردهمایی هیئت‌های مذهبی شهرستان بم خبر داد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب با اشاره به تشکیل بزرگ ترین گردهمایی هیئت‌های مذهبی در ایام تاسوعا و عاشورای  شهرستان بم گفت: بدین منظور مجموعه انتظامی شهرستان همه ساله با پیش‌بینی و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی لازم، نظم و امنیت این گردهمایی بزرگ هیئت‌های مذهبی را که در سطح استان و کشور بی نظیر است، برقرار می‌کند.

وی افزود: در این میان همواره حضور محسوس و نامحسوس همکاران انتظامی و بسیج در برپایی این گردهمایی بزرگ با رخداد‌های خاصی هم همراه می‌شود که از جمله آن‌ها مشاهده کودکانی سرگردان لابلای خیل عظیم جمعیت است که البته ماموران انتظامی در کنار انجام وظایف خود به اینگونه موارد هم توجه ویژه دارند و در تاسوعا و عاشورای امسال، ۱۱ کودک خردسال و گم شده لابلای جمعیت را پس از ساعت‌ها جستجو به والدینشان بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان داشت: خانواده تعداد زیادی از این کودکان، غیربومی و اهل دیگر شهرستان‌های استان و شماری از آن‌ها هم اهل مناطق شهری و روستایی اطراف بودند که خوشبختانه با هوشیاری و دقت نظر همکاران انتظامی مستقر در محدوده این گردهمایی بزرگ و کوچه و پس کوچه‌های فرعی، فرزندان گم شده آنان پیدا شده و به دل نگرانی والدین پایان داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.