سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی مسوولان مراقبت‌های تب دنگی در چابهار را جدی بگیرند

فرماندار چابهار گفت: تمامی مسوولان مراقبت‌های تب دنگی ناشی از ناقلین (پشه آئدس) در شهرستان را جدی بگیرند .

جواد سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: تمامی مسوولان مراقبت‌های تب دنگی ناشی از ناقلین (پشه آئدس) در شهرستان را جدی بگیرند و هر چه سریعتر شهرداری و مدیریت سازمان پسماند نسبت به جمع آوری لاستیک‌های مستعمل و قایق‌های فرسوده که محل تجمع این نوع از پشه است را جمع آوری کنند.

وی افزود : با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حضور زوار پاکستانی جهت شرکت در این مراسم، نیاز است فرمانداران شهرستان‌های همجوار نظارت‌ها و اقدامات بهداشتی را از بدو ورود زائران در مرز ریمدان دشتیاری داشته باشند تا دچار ورود این بیماری به کشور نباشیم.

وی با اشاره به اینکه ۲ نشست کارگروه امنیت غذایی شهرستان چابهار برگزار شده است، افزود: حضور تخصصی کارگروه سلامت در محل استقرار و استراحت مسافران اربعین حسینی ضروری است.

فرماندار چابهار گفت: اطلاع رسانی به مردم و تبیین این بیماری به شهروندان در مساجد، هیات‌ها و رسانه‌های محلی را باید در اولویت باشد تا از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته نظارتی با حضور نمایندگان اعضای کارگرو به صورت مستمر انجام و اقدامات به صورت روزانه بررسی و تا بتوانیم از جلوی این بیماری گرفته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.