سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ دفتر زیارتی سمنان آماده ثبت‌نام زائران اربعین حسینی است

مدیر حج و زیارت سمنان گفت: ۲۲ دفتر حج و زیارت در این استان آماده نام‌نویسی رایگان زائران در سامانه مدیریت اربعین حسینی(ع) (سماح) برای تشرف به کربلای معلی است.

قدرت الله چتری گفت: خدمات اربعینی از جمله ارز زیارتی، بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس و یا وام‌های زیارتی فقط به زائران ثبت‌نام کننده در سامانه سماح پرداخت می شود.

وی ادامه داد: افراد متقاضی شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی از طریق رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح کنند تا از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

مدیر حج و زیارت سمنان تصریح کرد: همه زائران اربعین حسینی باید زیر پوشش بیمه قرار بگیرند، که سه بسته پیشنهادی بیمه در سامانه سماح بارگذاری شده و زائران باید یکی از این بسته‌ها را به دلخواه انتخاب کنند.

وی ادامه داد: بیمه زائران در قالب سه بسته متنوع با پوشش‌های مالی متفاوت در نظر گرفته شده است و حق بیمه هر یک از بسته‌ها با احتساب سرانه مربوط به خدمات درمانی با قیمت‌های ۸۰۰ هزار، ۹۰۰ هزار و یک میلیون ریال است که هر یک از زائران بنا به تمایل خود باید یکی از پوشش‌های بیمه‌ای را انتخاب و با پرداخت هزینه مربوطه نام‌نویسی خود را در سامانه سماح تکمیل کنند.

چتری تاکید کرد: خروج زائران از مرز به قصد زیارت اربعین مشروط به داشتن گذرنامه معتبر است و آن دسته از متقاضیان که فاقد گذرنامه معتبر هستند، باید از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام‌ کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.