مدیر شعب پست بانک سمنان با اشاره به شرایط ارائه ارز ویژه زائران اربعین استان گفت: از هشتم مرداد تا سوم شهریور فروش ارز زیارتی در شعب انجام می‌شود.

محمدجواد زارع ایوکی گفت: از تاریخ هشتم مرداد تا سوم شهریور فروش ارز زیارتی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) با نرخ مرکز مبادله انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار شعبه در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار فعال است، افزود: ۲۴ باجه پست بانک روستایی در شهرستان‌های تابعه نیز در تاریخ مقرر به تمام زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر شعب پست بانک استان سمنان با بیان اینکه پنج باجه بانکی روستایی در شهرستان گرمسار برای فروش ارز به زائران در نظر گرفته شده، اضافه کرد: این باجه‌ها در روستای غیاث آباد، حسین آباد کردها، قاطول، جنت آباد و کرند قرار دارند.

وی از ساماندهی چهارباجه روستایی در کلاته رودبار، صید آباد، آستانه و امام آباد از توابع شهرستان دامغان خبر داد و گفت: ۱۲ باجه بانکی در نردین، نام نیک، رضوان(سوداغلن)، دهملا، گلستان، ابر، بسطام، قدس، مغان، میقان، دشت شاد و احمد آباد در شهرستان‌های شاهرود و میامی آماده خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار