سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیانت از حقوق شهروندان با جمع‌آوری تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز و غیر ایمن در صدرا

شهردار صدرا گفت: به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان برای تردد عابران پیاده تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز و بدون مجوز از سطح شهر صدرا جمع‌آوری شدند.

مجتبی پارسایی با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلو‌های تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، گفت: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن معابروپیاده رو‌ها برای تردد عابران پیاده، تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز از معابر سطح شهر جمع‌آوری شدند.

شهردار صدرا گفت: علیرغم اخطار‌ها و تذکرات، متأسفانه برخی افراد قوانین را رعایت نکرده و اقدام به نصب تابلو و بنر‌های غیرمجاز و غیر ایمن در سطح معابر کردند.

پارسایی در این باره ادامه داد: به‌منظور بهبود سیما و منظر شهری و صیانت از حقوق شهروندان توسط نیرو‌های اجرایی و امور شهرداری شهر صدرا این تابلو‌های غیر مجاز و بدون مجوز جمع‌آوری و پاک‌سازی‌شده است.

شهردار صدرا ادامه داد: نصب تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد گذر از معابر را دارند می‌تواند خطرآفرین باشد و همچنین به دلیل حفظ زیبایی‌های بصری، تابلو‌ها و بنر‌ها و تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر در پیاده‌روها، تیر‌های برق، درختان و ... جمع‌آوری و این روند بصورت مستمر ادامه دارد.

پارسایی یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک‌بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجرا است که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی اقدام کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.