شهردار شهر جدید صدرا گفت: صدرا روز به روز در مسیر پیشرفت در حال حرکت است و این مسیر مستلزم نگاه ویژه مسئولین استان فارس است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی مدیرکل دادگستری استان فارس به همراه تعدادی از مدیران استانی، امام جمعه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا از روند اجرای تعدادی از پروژه‌های در حال اجرا در این شهر بازدید کردند.

شهردار صدرا درحاشیه این بازدید‌ها گفت: این شهر جدید روز به روز در مسیر پیشرفت در حال حرکت است و این مسیر مستلزم نگاه ویژه مسئولین استانی است و این دید مساعد وجود دارد.

مجتبی پارسایی با اشاره به بازدید مکرر مسولان استان فارس از پروژه‌های صدرا مطرح کرد: این بازدید‌های میدانی نشان از دغدغه مندی آنها نسبت به شهر صدرا و پیشرفت آن است.

شهردار صدرا در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد:همه ما ظیفه خود می‌دانیم که درشهر صدرا در هر جایگاهی هستیم وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهیم تا پیشرفت این شهر هرچه سریع‌تر محقق شود.

پارسایی با اشاره به جایگاه شهر صدرا بیان کرد: مسیری که صدرا در طی چند سال اخیر طی کرده کاملاً بیانگر رشد روز افزون آن است.

او با بیان اینکه مشکلاتی در شهر صدرا وجود دارد، اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت استاندار فارس، رئیس کل دادگستری ومسئولان استان فارس هرچه زودتر مشکلات مرتفع شوند تا همه بتوانیم در راستای هویت بخشی به این شهر گام‌های موثرتری برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار