سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه خودروی حمل زباله به دهیاری‌ها اختصاص می‌یابد

فرماندار شهرستان بمپور از اختصاص سه خودروی حمل زباله به دهیاری‌های شهرستان خبر داد.

 سلمان برهانی گفت: در راستای بهبود و افزایش خدمت‌رسانی دهیاری‌ها به روستائیان و همچنین کمک به سیستم جمع‌آوری زباله‌ها پسماند‌ها روستایی و افزایش بهداشت عمومی با پیگیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سه خودروی حمل زباله به دهیاری‌های شهرستان، از بخش مرکزی به روستا‌های نوکجوب و شهرک شهید کلاه‌دوز و در بخش کلاتان به روستای سرتختی اختصاص‌یافته است.

 وی افزود: همچنین مبلغ ۲۶ میلیارد ریال به دهیاری روستای ریکپوت در ماه جاری حسب ضرورت باتوجه‌به جمعیت بالا و قرارگرفتن در محور ترانزیت چابهار جهت خرید ماشین آتش‌نشانی تخصیص‌داده‌شده است.

فرماندار بمپور عنوان کرد: پیگیری‌ها به‌صورت مستمر جهت اخذ امتیازات و اعتبارات ویژه برای سایر دهیاری شهرستان قطعاً ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات به روستائیان عزیز باید موردتوجه خاص دهیاران باشد و در هزینه‌کرد اعتبارات دهیاری‌ها باید منافع عموم مردم و روستا فقط در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا بخشداران نظارت عالیه بر عملکرد دهیاری‌ها را داشته باشند.

برهانی خاطرنشان کرد: ارجحیت فقط در خدمات‌رسانی مطلوب و خدمت صادقانه به عموم مردم و نیت پاک در عمران و آبادی روستا خواهد بود و در این راستا فرمانداری از دهیاران برتر شهرستان تجلیل خواهد کرد.

فرماندار بمپور تصریح کرد: فقط از ابتدای سال جاری تاکنون چندین میلیارد تومان وجه نقدی توسط دولت به‌حساب دهیاری‌های شهرستان واریز گردیده و شورا‌های اسلامی باید ضمن نظارت بر هزینه‌کرد‌ها توجه به مصوبات خود که فقط اهداف منافع عموم روستا و آبادی را در نظر گرفته و از هر گونه حیف میل اعتبارات که حق تک‌تک مردم روستا و بیت‌المال است پرهیز کنند.

برچسب ها: شهرداری ، دهیاری ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.