کمیته برنامه ریزی روستایی شهرستان چاراویماق با محوریت اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صابر تقویمی فرماندار چاراویماق از تخصیص اعتبارات بر حسب جمعیت منطقه انتقاد کرد و خواستار تصحیح این شیوه شد و افزود: شهرستان چاراویماق طبق سرشماری ۹۵، ۳۱۰۰۰ نفر جمعیت دارد، ولی از نظر وسعت به اندازه چهار شهرستان استان مساحت دارد و در بحث تامین زیرساخت‌ها با وسعت موجود و با توجه به اعتبارات تخصیصی دچار مشکل میشویم.

وی به تاثیر مثبت این شهرستان در تامین محصولات استراتژیک اشاره کرد و گفت: شهرستان چاراویماق با تولید ۲۰ درصد گندم و گوشت قرمز میان شهرستان‌های استان در این عرصه پیش رو است و انتظار می‌رود این مهم در تخصیص اعتبارات مد نظر قرار گیرد.


رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ اعتباری در حدود ۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌های فاقد دهیاری تخصیص یافته که با توجه به مشارکت همه جانبه مردم روستا‌ها و همچنین صرفه جویی در هزینه‌ها تعداد ۲۱ پروژه تعریف و اجرا شد. وی همچنین از تخصیص ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در سال ۹۸ خبر داد و افزود: همانند سال‌های گذشته برای این اعتبار پروژه‌هایی ازقبیل شن ریزی راه‌های روستایی، احداث پل، عملیات آبرسانی و ... تعریف شده که توسط اجرای آن‌ها سریعا توسط بخشداران شروع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

کمیته برنامه ریزی روستایی شهرستان چاراویماق با محوریت اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.