سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال به خزانه از محل اجرای باک پر در باشماق

رییس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی مریوان گفت: روزانه بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اجرای طرح باک پر و کنترل و پایش الکترونیکی میانگین ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی در پایانه مرزی باشماق مریوان به خزانه واریز می شود.

رییس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی مریوان در جریان بازدید ماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس از  از ناحیه مریوان پخش منطقه کردستان گفت: اجرای طرح باک پر، استفاده ازسیستم فروش مرزی، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در ‏کنترل وعرضه سوخت در پایانه مرزی باشماق و... موجب صرفه جویی درمصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‏سوخت درپایانه مرزی باشماق، تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی، درآمدزایی دولت ... شده است.

جلال حمه حسنی با اشاره به واریز روزانه بیش از ۵ میلیارد تومان به حساب خزانه دولت از محل اجرای طرح باک پر، از کنترل و پایش الکترونیکی میانگین روزانه ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی درپایانه مرزی باشماق مریوان توسط پرسنل شاغل در جایگاه مرزی خبر داد.

 وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه فرآورده ‏های نفتی و ۵ جایگاه سی ان جی در سطح ناحیه مریوان، ظرفیت سوخت رسانی در این زمینه را مناسب عنوان ‏کرد و افزود: هم اکنون بر اساس نیاز عملیاتی، گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه ‏عرضه موجود، عملیات احداث ۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی دیگر نیز در شهر مریوان حال انجام است. ‏

 نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد درمجلس شورای اسلامی از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان منطقه کردستان بابت پیشرفت محسوس در سوخت رسانی مطلوب به مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد تقدیر و تشکر کرد .

امید کریمیان، صیانت و حفظ فرآوده‌های نفتی را به عنوان سرمایه ملی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و از اقدامات کنترلی و نظارتی این منطقه که در کنار تامین و توزیع مطلوب فرآورده هاتی نفتی در سطح استان از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نقتی جلوگیری می‌شود تقدیر و تشکر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.