سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار گیلان بر اتمام بیمارستان جنرال ۴۲۱ تختخوابی رشت

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به کمبود تخت‌های درمانی در استان بر عزم و تلاش همه‌جانبه برای اتمام بیمارستان جنرال ۴۲۱ تختخوابی رشت تاکید کرد.

پیش از ظهر امروز نشست هماهنگی پیشرفت فیزیکی بیمارستان جنرال ۴۲۱ تخت‌خوابی لاکان رشت با حضور دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان، جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمان‌های خدمات رسان در سالن اجلاس کارگاه محل احداث پروژه برگزار شد.

در این نشست پیرامون زیرساخت‌های زیربنایی پروژه اعم از راه، برق، گاز، آب و مخابرات تبادل نظر و گفت‌وگو شد و مدیران و رؤسای سازمان‌های استان گزارشی از میزان اقدامات، چالش‌ها و راهکاری لازم ارایه کردند.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در این نشست با گلایه از پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان رشت، اظهار کرد: گیلان به شدت نیازمند افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان جنرال است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان، آماده فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است، افزود: باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه، زیرساخت‌های لازم اعم از راه، آب، برق، گاز و مخابرات نیز آماده شود.

استاندار گیلان بر لزوم آماده‌سازی سریع صورت وضعیت پیمانکاران فعال در پروژه احداث بیمارستان جنرال رشت تاکید کرد و گفت: دولت مستقر تا آخرین روز از خدمت به مردم پیگیر افتتاح بیمارستان بوده و از این رو باید صورت وضعیت مالی پیمانکاران جهت پرداخت مطالبات سریعاً آماده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین در این نشست طی ارتباط تلفنی با خیراله خادمی- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین علی نبیان- معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، پیگیر آخرین وضعیت پروژه‌‌های مرتبط شد.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به کمبود تخت‌های درمانی در استان، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بیمارستان جنرال ۴۲۱ تختخوابی رشت، فرایند تجهیز بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی رشت نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان تجهیزات است، افزود: بخشی از تجهیزات این بیمارستان وارد استان شده و اکنون برای دپوی تجهیزات دیگر نیازمند آماده سازی فضای فیزیکی پروژه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وعده سازمان مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر آماده سازی سریع بیمارستان ۴۲۱ تا پایان شهریورماه، گفت: طی نشستی که اخیراً با مدیرمالی و ذی‌حساب سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور داشتیم، این سازمان آماده پرداخت مطالبات پیمانکاران بوده و مشکلی وجود ندارد.

همچنین در این نشست مدیران کل، راهداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری، برق، گاز و مخابرات گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام دستگاه‌های متبوع و موانع و راهکارهای لازم، ارایه کردند.

برچسب ها: بیمارستان ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.