سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر استان گفت: دقت داشته باشید در بحث ساماندهی نیروی انسانی اولویت با کلاس درس است؛ پس از تکمیل کلاس درس باید به بخش‌های دیگر نیرو اختصاص یابد.

 وی افزود: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود؛ بنابراین دانش آموزان می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود در سال تحصیلی جدید استفاده کنند.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: با وجود تاکیدات فراوان باز در برخی موارد مشاهده می‌شود هنگام ثبت‌نام یا تحویل کارنامه مبلغ اضافه بر هزینه کتاب و بیمه از اولیا مطالبه و دریافت می‌شود؛ با مدیران متخلف تا مرحله لغو ابلاغ برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی طی دو ماه آینده و لزوم اطلاع رسانی به اولیا گفت: استفاده مدارس از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است و امر اطلاع رسانی باید در بستر پیام‌رسان‌های داخلی با اولویت پیام‌رسان اختصاصی شاد انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همه بخش‌های آموزش وپرورش استان باید با وحدت رویه و همدلی مدارس را آماده بازگشایی کنند تا اولیا با کمترین دغدغه فرزندان خود را رهسپار مسیر علم‌آموزی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.