سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپلیکیشن فوتوز ویندوز ۱۱ با ابزار‌های هوش مصنوعی قدرتمندتری به‌روز شد

آپدیت اپلیکیشن Photos ویندوز، ابزار‌های هوش مصنوعی جدید و کاربردی را برای ویرایش تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این روز‌ها هوش مصنوعی جای خود را در تمام حوزه‌ها و به‌خصوص اپلیکیشن‌ها باز کرده است. مایکروسافت قبلاً دستیار هوش مصنوعی کوپایلت را معرفی کرد و اکنون تمرکز ویژه‌ای روی Designer دارد؛ نرم‌افزاری که از آن برای ویرایش و تولید تصاویر با هوش مصنوعی استفاده می‌شود. این شرکت همچنین می‌خواهد ابزار‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی بیشتری به اپلیکیشن Photos ویندوز اضافه کند تا کاربران امکانات قدرتمندتری برای ویرایش تصاویر دراختیار داشته باشند.

اگر از مایکروسافت Designer برای ویرایش عکس‌هایتان استفاده می‌کنید، خبر خوب اینکه با به‌روزرسانی جدید، این نرم‌افزار به‌طور کامل با Photos ادغام شده است. پس‌ از باز کردن Designer در Photos، می‌توانید با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی کار‌های مختلفی انجام دهید.

مایکروسافت درمورد آپدیت اپلیکیشن Photos می‌گوید: «هوش مصنوعی، اشیاء موجود در تصویر را به‌ طور هوشمندانه تشخیص می‌دهد و می‌توانید آنها را به‌راحتی شخصی‌سازی کنید. از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به حذف اشیاء ناخواسته از عکس، تار کردن پس‌زمینه، اعمال جلوه‌های جذاب، برش خودکار و تبدیل دستور متنی به عکس اشاره کرد. علاوه‌ بر این، تمام قابلیت‌های ویرایشی قبلی Photos از جمله فیلترها، تنظیمات و موارد دیگر در دسترس هستند.»

منبع: زومیت

برچسب ها: هوش مصنوعی ، ویندوز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.