سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش کربلای خانوادگی، خانواده کربلایی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری سومین پویش بزرگ «کربلای خانوادگی، خانواده کربلایی» در استان خبر داد.

مصطفی آمون گفت: این پویش با محوریت کودکان و کربلا، تربیت کربلایی، بخشش و فداکاری کربلایی، مناجات کربلایی، صبر کربلایی، خانواده در کربلا، غیرت کربلایی، عزت کربلایی، دشمن شناسی، ولایت مداری، عهد کربلایی، وقت شناسی، سبک زندگی کربلایی اجرا می‌شود.
مدیر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل افزود: بخش عکس و فیلم یک دقیقه‌ای شامل فضاسازی منزل در محرم و صفر، روضه‌های خانگی، نماز جماعت کودکان و خانواده، حضور خانوادگی در مراسم عزاداری، حجاب و عفاف زینبی و عاشورایی و خانواده و پیاده‌روی اربعین، بخش نقاشی کودک شامل عزاداری محرم، بخش خاطره‌گویی شامل دلنوشته و سفرنامه و تجربه‌نگاری از برکات محرم و اربعین (رویش کربلا در سبک زندگی) و سفر معنوی اربعین با خانواده، بخش تولیدات صوتی شامل پادکست محرم و پیاده‌روی اربعین و سرود‌های تولیدی و تقلیدی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.
به گفته او، شرکت‌کنندگان باید آثار عکس، فیلم یا فایل صوتی را به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ در بستر شبکه‌های اجتماعی «ایتا»، «روبیکا» و «بله» به شکل فایل و با کیفیت مناسب از (۱۷ تیرماه تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۳) ارسال کنند.
آمون ادامه داد: زمان اعلام نتایج نیز ۱۲ ربیع‌الاول (۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳) همزمان با آغاز هفته وحدت خواهد بود و به ۱۵ خانواده برگزیده هر کدام ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.