سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم خبر داد؛

طراحی بوستان ملل اسلامی با مساحت ۱۳ هکتار در قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از طراحی پروژه احداث بوستان ملل اسلامی در منطقه پردیسان و مقابل دانشگاه ادیان و مذاهب در مساحت ۱۳ هکتار خبر داد.

لیلی نیک‌خلق احمدی،مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم  اظهار کرد: بوستان ملل اسلامی کنار بلوار امام صادق و در پردیسان در قسمت انتهایی بوستان علوی، طراحی خواهد شد.

وی افزود: این بوستان قرار است روبه‌روی دانشگاه ادیان و مذاهب در مساحت ۱۳ هکتاری احداث شود که اکنون این منطقه فضای سبز است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم ادامه داد: فاز نخست این طرح تهیه شده و در مراحل تأیید است تا در تهیه نقشه‌های فاز دو بتوانیم وارد کار اجرایی شویم.

نیک‌خلق احمدی خاطرنشان کرد: این بوستان از جمله غرفه تنقلات و کافه، رستوران، پارکینگ، فضای بازی مخصوص کودکان، یک ورودی با حالت آمفی‌تئاتر، یک باغ ایرانی با فرهنگسرا و فضای بازی خواهد بود.

وی گفت: کف‌سازی، المان‌ها و طراحی ورودی بوستان به نحوی خواهد بود که علاوه بر انتقال مفاهیم فرهنگ اصیل ایرانی، مفهوم تعامل میان ملیت‌های مختلف در شهر قم که یک شهر بین‌المللی است را منتقل کند.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با بیان اینکه مطالعات خوبی در خصوص این بوستان شده است، اضافه کرد: در فاز‌های بعدی به فرهنگ و ویژگی‌های سایر ملل از جمله کشور‌های آفریقایی و هندی توجه می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.