سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات زیرسازی و آماده سازی دو محور روستایی در بشرویه

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه از آغاز عملیات زیرسازی و آماده سازی در محور‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از آغاز ادامه عملیات زیرسازی و آماده سازی در دو محور روستایی بشرویه چاهنو و بشرویه - چاه حاجی از محور‌های مواصلاتی زیرپوشش این اداره در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این دو پروژه جمعا به طول ۳ کیلومتر در حال زیرسازی و آماده سازی برای احداث و اسفالت است، زیرسازی این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث راه روستایی و نگهداری آن یکی از وظایف ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: برای ایمنی کاربران جاده‌ای و بهره مندی روستائیان از راه آسفالته این امر در دستور کار این اداره قرار دارد. 

نصیرایی، افزود: در سال گذشته به میزان ۱۵٫۳ کیلومتر راه روستایی با هزینه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه شهرستان بشرویه احداث بهسازی و روکش شده است. 

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان بشرویه مسئولیت نگهداری از ۶۲۳ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۶۲ کیلومتر راه اصلی و فرعی ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۲۶۱ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.