معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۱۴۳ کیلومتر شانه سازی در راه‌های روستایی استان انجام شده است.

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳ هزار کیلومتر از محور‌های روستایی استان به منظور افزایش ایمنی درعبور و مرور، تسطیح و ۱۴۳ کیلومتر نیز شانه سازی شده است. 

او با بیان اینکه راه‌های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای هر منطقه محسوب می‌شوند، افزود: همواره بهبود وضعیت راه‌های روستایی با به کارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مورد توجه قرار دارد.

فدوی با اشاره به جاری شدن سیلاب در ابتدای سال در استان و تخریب قسمتی از راه‌های سطح استان، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد و حمل و نقل روستائیان و همچنین ایمن‌سازی راه‌ها، عملیات تسطیح و مرمت راه‌های روستایی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال ۷۱۰ کیلومتر لایروبی، تنقیه آبرو‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها، ۶۳ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و ۱۵۲ کیلومتر ریزش برداری انجام شده است.

او بیان کرد: هرساله در چندین نوبت این مسیر‌ها از سوی راهداران استان برای آسایش و رفاه کاربران، تسطیح و موج تراشی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.